חמישה טיפים לקיץ לנשים שמנות/ צילה מיכאלי

כולנו מרגישים שהקיץ בפתח... מעצבת האופנה מאשדוד- צילה מיכאלי שפונה לקהל יעד של נשים במידות "פלאס סייז" (42-56) בטור אישי עם טיפים נהדרים והמלצות אופנתיות לקראת העונה החמה.
חמישה טיפים לקיץ לנשים שמנות/ צילה מיכאלי
צילום: חן בוקר

לנשום: ״אני לובשת רק בגדים נושמים״ הן אומרות. בינינו? כל הבדים ה״נושמים״ האלה אף פעם לא נוחים ותמיד יש אתם את החשש שתשמעי את הצליל שאת הכי חוששת ממנו, בד שנקרע… תחסכי מעצמך!
אז תלבשי טיפה פוליאסטר או ויסקוזה וקחי את הקיץ בקלות. הרי במילא לרובנו חם בכל רגע נתון.

שמלה, שמלה ושוב פעם שמלה- לנשים שמנות יש נטייה ללבוש מכנסיים ולהוסיף להם כל מיני חולצות 'אוברסייז' או טוניקות שלא בהכרח מחמיאות לגופן. למה? כי ככה החברה מכתיבה. שנשים גדולות צריכות להסתיר את עצמן. אז זהו שלא! בקיץ הקרוב תשתדלי להצטייד בשמלה אחת (ורצוי שלא באוהל), תשחררי את עניין המכנסיים ותתכונני כי את הולכת להתמכר להרגשה. התחושה הנפלאה שאת לובשת שמלה מתנפנפת ושום בד לא נדבק לך לפלג גוף התחתון, תחושה אלוהית! מניסיון של שמנה ????

שרוולים: בואו נדבר על הזרועות שלנו… חלק קוראות לזה כנפיים, חלק עטלף, חלק מלח פלפל. אני קוראת לך לשחרר!!! תחשפי קצת יד, מה יש? אל תתקמצני. ויטמין די זה דווקא בריא. זה נעים, זה מאוורר ואני מבטיחה לך שהעולם לא יחדל מלהתקיים בכלל זרועותייך החשופות.

בקיץ הזה תלבשי בגד ים- נשים שמנות כמעט ולא הולכות לים/בריכה. הן לרוב יעדיפו ל"השתבלל" בבית במזגן, העיקר שלא יחשפו מגופן. אני יכולה להבין את זה. לא פשוט למצוא בגד ים במידה גדולה, בגזרה טובה, בצבע/הדפס יפה, צעיר ואופנתי. מה גם שהחברה בה אנו חיים קובעת סטנדרט מסוים של יופי שרק גורם לנו הגדולות להשתבלל. אז הנה לכן כמה אופציות לבגדי ים:
1. כמובן המועדפות עליי, ״דרגונפליי״- חנות מדהימה בשוק הפשפשים שמתמחה בהלבשת תחתונה לנשים בעלות חזה שופע, שם הן מחזיקות בגדי ים ואפילו ביקיני (כן כן, גם ביקיני) בשלל צבעים, הדפסים וגזרות מעולות. קרן ודניאלה בעלות החנות נותנות שירות חם, אוהב ומאוד מכיל עם הרבה סבלנות. ניתן למצוא עד מידה 48/50.
2. ״לויטקס״ – עושה רושם שמתמחים בבגדי ים שלמים, שלל צבעים והדפסים. עכשיו יש להם דוגמנית חדשה ומהממת, ריי שגב הנהדרת. יש להם מספר סניפים: אשקלון, ראשל״צ, חולון ורמת גן.
3. יש גם את אפשרות האינטרנט. ישנו אתר שאפילו אני הזמנתי בו (ביקיני כמובן) מציע שלל גזרות וצבעים, כל אחת תוכל למצוא את עצמה באתר הזה. החסרון כמובן שאי אפשר למדוד ובכל זאת שווה בדיקה: www.swimsuitforall.com.
את בגדי הים אני תמיד ממליצה ללבוש ללא תוספות. שום של/פראו/מכנסיים מעל. אם יש מקום שבו הכי אפשר לשחרר זה הים.

לחיות:
אין ספק שקיץ זו העונה המועדפת עליי. יש משהו באנרגיה באוויר למרות עומס החום שפשוט שובה אותי כל פעם מחדש. עונת הרחצה בים, בגדים צבעוניים ושמחים, קוקטייל טוב, עונת ההופעות החיות באמפי פארק החלה, מה צריך יותר טוב מזה?

יאללה, לעוף על עצמכן- קיץ בריא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך