האם השביתה בתיכונים תימשך גם מחר ?

תלמידי התיכון החליטו היום לערוך שביתה, האם היא תימשך גם היום ? כל הפרטים בכתבה המלאה
התלמידים החליטו: שביתה מחר בבוקר
צילום אילוסטרציה

חשבתם שהשביתה הסתיימה ? טעיתם…. בית הדין לעבודה בירושלים דן הערב (שלישי) בבקשה להוצאת צווי מניעה לעיצומים, ולא הוציא צו מניעה לשביתה שתימשך גם מחר (רביעי). ארגון המורים סירב לסגת בו מהצעדים בהם פתח – ביטול הטיולים והפעילות מחוץ לכותלי בית הספר – שהובילו לשביתת התלמידים.

יו"ר ארגון המורים רן ארז לא הסכים להשעות את העיצומים גם ללא שבועיים, ולקיים הדברות כפי שהציע המשרד ולכן השביתה תתקיים גם מחר. השופטת רונית רוזנפלד קבעה כי המדינה תגיש תגובה עד מחר בחמש לתשובה שהגיש ארגון המורים – ולא הגיש צו כנגד צעדי המורים.

מועצת התלמידים הארצית השביתה הבוקר את הלימודים בתיכונים בכל רחבי הארץ במחאה על העיצומים שנוקט יושב ראש ארגון המורים רן ארז הכוללים השבתה של כל הפעילויות מחוץ לכותלי בתי הספר, בהם הטיולים השנתיים ומופעי תרבות. בנוסף, התלמידים מוחים על שביתת בוחני הנהיגה שלא מאפשרת להם לגשת לטסטים כבר קרוב לחודש וחצי.

כחלק ממאבק מועצת התלמידים הארצית, יצאו היום עשרות בני נוער לטיולים ברחבי הארץ. בכיתות בהן לא התקיימו היום בחינות מתכונת בתיכונים, הנוכחות עמדה על 10%-30%. בכיתות בהן התקיימו בחינות מתכונת, דווח כי הופיעו כמעט כל התלמידים.

ועדי ההורים הביעו תמיכה מצדם בצעד שנקטה של מועצת התלמידים: "המחיר שהם משלמים גבוה מדי". במועצת התלמידים אומרים שאם לא ייפתרו המחלוקות השביתה תימשך גם מחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך