המנהל הספורטיבי של גנט אלופת בלגיה הגיע לצפות בשחקני מ.ס אשדוד

לא רבים ידעו , אבל במשחק העלייה מול הרצליה נכח ביציע המנהל הספורטיבי של גנט אלופת בלגיה. מי שהביאו למשחק הוא דודו דהאן, סוכן השחקנים, שרבים משחקני אשדוד חתומים אצלו. בין היתר צפה נציג גנט, במיכאל אוחנה, גדי קינדה ואור אינברום. נראה כי זו רק יריית הפתיחה לסוכנים וסקאוטים שיגיעו מהארץ ומחו"ל עד תום העונה ובמיוחד בעונה הבאה לצפות בשחקנים המוכשרים של מ.ס אשדוד בליגת העל.
אינברום וקינדה
אחד שיפתח (אינברום) ואחד שיחסר (קינדה)

המנהל הספורטיבי של קבוצת גנט, אלופת בלגיה, הגיע אתמול לצפות במשחקה של מ.ס אשדוד מול הרצליה, משחק העלייה. בין הייתר הוא הגיע לצפות במספר שחקנים בינהם, מיכאל אוחנה, גדי קינדה ואור אינברום.

מי שהביאו לצפות בשחקנים, הוא דודו דהאן, סוכן השחקנים, שרבים משחקני מ.ס אשדוד חתומים אצלו. אגב הם נכחו עד לתום המחצית הראשונה ונסעו לראות את המשחק בין מכבי ת"א להפועל באר שבע, באצטדיון בלומפילד בת"א.

עוד שחקן שצפו בו. מיכאל אוחנה. (צילום: פבל)
עוד שחקן שצפו בו. מיכאל אוחנה. (צילום: פבל)

כמו שזה נראה זו היתה יריית הפתיחה בנוגע לשחקני מ.ס אשדוד. נראה כי בקיץ ובעונה הבאה יהיו עוד שירצו לצפות בשחקנים, במיוחד בליגת העל.  בקרב השחקנים יודעים כי לא צריך לעבור לקבוצה אחרת בכדי להגיע לאירופה ויש הרבה דוגמאות, כמו דודו ביטון, אופיר מרציאנו ואפילו משה אוחיון שחזר לקבוצה, שהגיעו לאירופה דרך אשדוד.

יתרה מכך, לשחקנים ברור כי דווקא דרך מ.ס אשדוד בליגת העל יהיה קל יותר להגיע לאירופה, מאחר והם יקבלו דקות משחק רבות יותר מאשר יקבלו בקבוצות אחרות ומאחר ובמ.ס אשדוד הם יהוו את בסיס השלד הקבוצה, בניגוד לקבוצות אחרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך