מזעזע: תמונת חייל בצורת חזיר מופצת ברובעים החרדים באשדוד

מזעזע, לא פחות, 'פשקווילים' של חיילים חרדים בצורת חזיר הופצו ברובעים החרדים על מנת להפחיד את הצעירים החרדים מלהתגייס לצה"ל
מזעזע: תמונת חייל בצורת חזיר מופצת ברובעים החרדים באשדוד

החיילים החרדים ברחבי הארץ סובלים מאפליה עמוקה, החרדים הקיצונים בזים להם ומנסים להתעלל ולבייש אותם. תופעה ישנה ברחוב החרדי נקראת 'הפשקווילים', מדובר על נייר צבעוני (או שלא) בגודל מסוים, שמתפזר לו על ידי אותם קיצונים ברחובות העיר ובו נכתבים שלל השמצות כנגד פורצי גדר למנהיים.

הפשקוויל הנ"ל הגיע בשבוע האחרון גם לעיר אשדוד ולא בפעם הראשונה, נייר צבעוני ובו חזיר עם מדיי צה"ל פוזרה ברובעים ג' ז' ו' ח', ובו נכתב השמצות כנגד האברך שמחליט לעזוב את הישיבה וללכת לצבא ההגנה לישראל, "חרדק (מלשון חרדי חיידק) חיידק", עוד נרשם בפשקוויל המפורסם "דעת תורה מצוה לגנותו כדי שלא יבא להטעות את הרבים בדעותיו הכוזבות" 0ככל הנראה פסוק מהכתובים), בצידו האחר של הדף מצולם חזיר לובש טלית וכומתת חייל לראשו, כשמאפו יוצא חייל חרדי תחת הכיתוב נזם חרדק באף חזיר.

במראות הקשים הללו נתקל עו"ד אליהו דבש ששלח לנו את התמונה המזעזעת וכתב "זה מחריד, הדרך שמתנהגים כלפי החיילים החרדים, לא אתפלא אם הקיצונים המטורפים הללו ידקרו באחד הימים חרדי רק בגלל שהוא התגייס לצבא, חייב למגר את התופעה המסוכנת הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך