מ.ס אשדוד בליגת העל: בן זקן: "אנו חוזרים כמועדון טוב הרבה יותר" – צפו בתקציר המשחק

שנה פחות שבועיים לאחר שירדה מליגת העל, חזרה מ.ס אשדוד בגדול. הקבוצה שמוליכה את הליגה הלאומית סיימה בתיקו 3:3 עם הרצליה ועלתה 3 מחזורים לפני תום העונה. הדמעות הפעם היו דמעות של שמחה. 3000 צופים היו אווירה מדהימה לפני המשחק. ג'קי בן זקן: "עלינו כמועדון טוב הרבה יותר מזה שירדנו".
מ.ס אשדוד בליגת העל: בן זקן: "אנו חוזרים כמועדון טוב הרבה יותר" - צפו בתקציר המשחק
צילום: פאבל

2.5.2016 – זה התאריך. קבוצת מועדון ספורט אשדוד חזרה לליגת העל. אשדוד הייתה צריכה נקודה לפחות ואת זה היא עשתה. היא יכולה הייתה לגמור את המשחק הזה עם 4-5 מול הרצליה, אבל זה נגמר בדיוק במה שהיו צריכים. נקודה. איזה פרץ של שמחה, ג'קי בן זקן איש שקול, על כתפיים שכולם שרים לו מסביב, רוני אווט עם דמעות בעיניים, כמוהו מיכאל אוחנה, השחקנים קופצים ושופכים מים על כל מי שזז לידם והם כולם בתחתונים, כי את "הבגדים של הקבוצה" לקחו להם האוהדים.

653456

וכמה אוהדים!! חגיגיה של 3000 צופים שחזור לאהוד ובגדול. קהל אוהב מפנק, ששר כל הזמן – קהל אמיתי. ילדים ומבוגרים, נשים וגברים דתיים וחילוניים אשדוד האמיתית. ליגת העל חזרה לאשדוד. סליחה אשדוד חזרה לליגת העל!! ניצחון של מ.ס אשדוד עוד לפני שנשרקה השריקה לפתיחה.

542345

זה התחיל בשני שערים מהירים. בדקה ה-19, 0:1, כשהמאסטרו מיכאל אוחנה משאיר כדור לרועי בקל ..וזה בא קל 0:1. עברו רק 5 דקות ואור אינברום מלך השערים של הקבוצה העלה את הכיבושים שלו ל-12 משער מפינת ה-16. הרצליה שעד אז הייתה תפאורה צימקה משער של ג'ורדן פושה מל השערים שלה.

3456345

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה. אינברום בישל בדקה ה-65 בכדור גדול שער לקורדיירו וזה נראה גמור. הרצליה נלחמה על הכבוד וצימקה ל-2:3, מרגלי פושה 9 דקות לסיום ובתוספת הזמן הישוותה משער של אלון סולטן וזה בדיוק הספיק ל-3:3 ונקודה ששווה עלייה. ואיזו שמחה התפרצה.

זיקוקי דינור, אוהדים על הדשא, שחקנים על הכתפיים , אפילו המנכ"ל רפי נידם, מלא במים וזה לא עניין של מה בכח. עידן בן אבו, בחור שקול מחיוך כמו חתן ביום שמחתו. השמחה הנשיקות החיבוקים, השמפניה, כולם כבר שכחו שלפני שנה פחות שבועיים הדמעות היו דמעות של עצב של ירידה. עכשיו כולם דומעים משמחה.

המאמן רוני אואט: " שעשינו בחמשת החודשים האחרונים דברים יפים. אפשר היה לראות את רוב העבודה גם היום במשחק. אין יותר מאושר ממני. אני שמח להיות זה שהוביל את הקבוצה למקום הראוי לה. היו הרבה רגעים לא קלים, אבל אנחנו עכשיו שמחים, מאושרים ורטובים. אני וכל הצוות שלי אמורים להמשיך פה בעונה הבאה. מקווים לבוא חזקים, טובים, לשמור על הבסיס שלנו, לשמור על הדברים שאנחנו יודעים ורגילים לעשות, לשדרג את הקבוצה שתהיה קבוצה חזקה ומהנה גם בליגת העל".

345534

איך אמר ג'קי בן זקן, שעם כל הכבוד חתום על העלייה הזו : הספידו אותנו. זה היה קשה אבל חזרנו לליגת העל. אנחנו חוזרים כמועדון טוב הרבה יותר טוב".

צילום: פאבל
צילום: פאבל

6757

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך