התלמידים החליטו: שביתה מחר בבוקר

מועצת התלמידים החליטה להשבית את הלימודים, איפה יושבתו הלימודים ? איזה כיתות, ובאלה שעות ? כל הפרטים בפנים
התלמידים החליטו: שביתה מחר בבוקר
צילום אילוסטרציה

מועצת התלמידים הארצית הודיעה כי תשבית מחר (ג') את כיתות י' עד י"ב, מחאה על שביתת מורי הנהיגה והחלטת ארגון המורים לבטל את הטיולים השנתיים, השביתה תתקיים גם עקב החלטת ארגון המורים למנוע פעילויות מחוץ לבתי הספר וכן בשל שביתת בוחני הנהיגה המעשיים, המשפיעה בעיקר על תלמידי תיכון.

שר החינוך נפתלי בנט אומר כי אינו מבין על מה הכריז ארגון המורים עיצומים וקרא ליושב ראש הארגון, רן ארז, שלא לנהל מאבק על גבם של התלמידים. הארגון החליט לבטל את הטיולים השנתיים בשל מעמדם של מורי של"ח. בריאיון לרדיו קול ישראל הוסיף בנט כי הטיולים השנתיים הם בליבת החינוך וכי אין להחזיק בתלמידים בני ערובה.
יושב ראש ועדת החינוך של הכנסת, יעקוב מרגי, כינה את התנהלותו של ארז שערורייתית. לדבריו, שימוש היתר שעושה ארז בנשק השביתה יביא את ההורים והתלמידים למאוס בארגונו.

מאידך יו"ר מועצת התלמידים הארצית אליאב בטיטו אומר היום כי "המאבק של ארגון המורים לא נעשה לטובת המורים. הוא כולל רק אגו". הוא האשים את רן ארז, יו"ר הארגון, בכך ששגה כשהוביל את הפסקת הפעילויות מחוץ לבתי הספר. "צר לי שרן ארז אמור לייצג את מורי ישראל שעושים עבודה נפלאה. מי שאמור לייצג אותם שוכח שתפקידו לחנך. אמרנו לרן ארז, 'אנחנו איתך בכל מאבק, אבל על מה אתה מוחה?' הוא אמר שיש נושאים לא פתורים, אבל עדיין לא קיבלנו תשובות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך