בקרוב: פרסומות בווטסאפ

לאחר שנרכשה ב-19 מילארד דולר על ידי פייסבוק ולא החזירה את ההשקעה האדירה הזאת, בפייסבוק מתכונים להשיק תוכנית עסקית בה יאפשר ללקוחות עסקיים לשלוח הודעות פרסומיות
בקרוב: פרסומות בווטסאפ

אתר The Information חשף את התוכנית העסקית של ווטסאפ ונראה שבקרוב נקבל ישירות לטלפון שלנו הודעות פרסומיות מבנקים, חברות תעופה ועסקים אחרים. תוכנת המסרים הפופולארית שנרכשה על ידי פייסבוק בסכום של 19 מיליארד דולר, חדלה לגבות דמי שימוש מהמשתמשים בינואר האחרון וכעת נראה שאת הכסף היא תעשה על ידי האפשרות לשלוח פרסומות לכל המשתמשים באפליקציה. פייסבוק עצמה אישרה את הידיעה ואמרה כי "אנחנו בשלב מוקדם מאוד בתהליך", כשהיא מסרבת לספק פרטים נוספים.

השלב הראשון לטענת האתר, יהיה משלוח הודעות רק למשתמשים אשר הסכימו לקבל הודעות מחברה מסויימת, ובהמשך החברה עשוייה לשלוח הודעות בפורמטים עשירים ומעוצבים יותר, שיכלול כרטיסיות קטנות, מעין באנרים, שניתן להקליק עליהם ולהגיע למסרים נוספים.

המהלך הזה מגיע לאחר שלפני מספר שבועות פייסבוק החלה לנסות לראשונה לייצר הכנסה מאפליקציית הצ'ט של פייסבוק וככל הנראה בוחנים שם לאפשר פרסומות גם בצ'ט הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך