הצגות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה בקניון לב אשדוד

קניון עופר לב אשדוד - מקבוצת קניוני עופר, מציע מגוון הצגות לילדים וכל המשפחה, מידי יום שני במהלך חודש מאי בשעה 17:30. הכניסה חופשית!

יום שני, 02.05.16,בשעה 17:30, הדחליל
לסבתא יוכבד יש גינה נהדרת, אך מי יעזור לה ללכוד את הציפורים שבאות ומנקרות? הצגה קומית ושנונה לילדים ולכל המשפחה.

יום שני, 09.05.16, בשעה 17:30 יום הולדת למדינה
איזו מתנה מביאים למדינה שיש לה יום הולדת? יונתן יוצא לטייל ברחבי הארץ בכדי למצוא פתרון לשאלה זו. הצגה אקטואלית ומשעשעת הכוללת שיתוף פעיל של הילדים במהלך ההצגה. המופע כולל מוזיקה מקורית ושירי ארץ ישראל.

יום שני, 16.05.16, בשעה 17:30 אלוני בלוני
מופע בלונים מוזיקלי, מדהים המבוסס על DVD של אלוני בלוני בליווי 6 שירים מקוריים, קטעי הומור מצחיקים במיוחד, אומנות עיצוב הבלונים, שיתוף ילדים מהקהל, וקסם הבלון הענק (אלוני נכנס לבלון). בסיום המופע קרנבל בלונים: חלוקת בלונים לכל הקהל

יום שני,23.05.16, בשעה 17:30 סטפניה נסיכת הקצב
סיפור של סטפניה, ילדה צעירה שאוהבת לרקוד. לרגל יום הולדתה מחליטה סטפניה להכין לאורחים הפתעה ולרקוד לכבודם כמו נסיכה.אך הריקוד של סטפניה שונה, הוא אחר והיא מפחדת שיצחקו עליה. רגע לפני שהיא מחליטה לוותר היא יוצאת למסע קסום ומפתיע בו היא תפגוש חברים חדשים אשר ילמדו אותנו על ערכי אהבה עצמית.

יום שני, 30.05.16,בשעה 17:30 חתול במגפיים
זהו סיפור על חתול מיוחד שמצליח תמיד לשגע כל אחד. הוא מצחיק, ערמומי וממש שובב ותמיד יסתובב כשמגפיים לרגליו. אז איך מצליח החתול לצאת מכל צרה? להפוך איכר פשוט לנסיך עם ממלכה? להתחבב על המלך וגם על הנסיכה? לרקום תכנית טובה ולפתור כל בעיה?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך