ניר ביטון אלוף סקוטלנד בפעם השלישית ברציפות עם סלטיק

הישג לניר ביטון. שחקנה לשעבר של מ.ס אשדוד, המשחק כיום בסלטיק הסקוטית, גבר עם קבוצתו 1:3 על הארטס והבטיח את הזכייה באליפות שלושה מחזורים לסיום העונה. הקשר הישראלי, ששיחק 90 דקות, רשם אליפות שלישית עם סלטיק , החמישית שלה ברציפות וה-47 בסך הכל!.
ניר 1
ביטון מימין בסלטיק.

עוד השיג לניר ביטון שחקנה של מ.ס אשדוד לשעבר וכיום שחקנה של סלטיק אלופת סקוטלנד. ביטון זכה בשבת עם קבוצתו באליפות השלישית שלו ברציפות ושלה החמישית ברציפות וה-47 בסך הכל.

ביטון שיחק 90 דקות במשחק בשורות סלטיק שגברה 1:3 על הארטס והבטיחה את הזכייה שלושה מחזורים לסיום העונה. חתום גם בעונה הבאה בסלטיק ולמעשה חוזהו המחודש אמור להסתיים ב2020. סלטיק כבר הודיעה כי היא מתכוונת להשאיר אותו עד לתום החוזה.

אלא שהשחקן מחוזר על ידי קבוצתו בפרמייר ליג באנגליה, בינהן גם ארסל וייתכן כי הוא יגיע לליגה האנגלית הבכירה, בעונה הבאה. כמו שזה נראה ביטון רוצה לשחק בפרמייר ליג, אבל הוא גם מרוצה בסלטיק ואמר זאת לא פעם בראיונות. יהיה מעניין לראות מה יהיה איתו בעונה הבאה? בינתיים הוא נהנה מההצלחה בסלטיק וכאמור מאליפות שלישית ברציפות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך