נשף העלייה של מ.ס אשדוד ב-12.5, באמפי פארק אשדוד

מ.ס אשדוד תערוך נשף עלייה מפואר ב12.5 באמפי פארק אשדוד. את הנשף ינחו שי מיקה, זוכת האח הגדול וירון אילן. בנשף יופיעו עדן בן זקן ובן אל תבורי וסטטיק. תערך הצגת שחקנים, יושק שיר העלייה ויהיו הפתעות נוספות. הנשף אמור להתחיל ב19.00 ולהמשיך לתוך הלילה. תגיעו.
מכבי הרצליה נגד מ.ס

אם לחגוג אז בגדול.

מ.ס אשדוד תערוך את נשף העלייה שלה ב-12.5 באמפי אשדוד. אבל זה מתוכנן להיות אחד הנשפים הגדולים שנראו לאחרונה.

הנשף יתחיל עם הצגת השחקנים. בנשף יושק שיר העלייה. אגב השחקנים אמורים בשלישי להגיע לאולפן הקלטות ולהקליט בקולם את שיר העלייה.

אבל זה רק הפתיח, שתי הופעות חיות מתוכננות בנשף. בן אל תבורי ולהקת סטטיק וכמו כן עד בן זקן בהופעה נוספת. את הערב ינחו שי מיקה, זוכת האח הגדול וירון אילן. כמו כן צפויות עוד הפתעות רבות במהלך הנשף. הנשף אמור להתחיל בשעה 19.00 וייכנס אל תוך הלילה.

בשני תארח מ.ס אשדוד את הרצליה (19.00) השלישית, למשחק שבו נקודה ומעלה והיא תעלה רשמית. אשדוד עלתה מעשית, מאחר והיא רחוקה מהרצליה 12 נקודות והפרש השערים שלה הוא 17 שערים יותר מהרצליה. אבל נקודה עד 3 והסיפור גמור רשמית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך