פעוט ננעל בתוך רכב בחניון הביג וחולץ

לפני זמן קצר התקבל דיווח על פעוט שנעל את עצמו בתוך רכב בחניון הביג פאשן באשדוד, הילד חולץ ומתנדבים של איחוד הצלה וידאו שמצבו טוב
חניה ביג פאשן אשדוד

לפני שעה קלה פעוט ננעל ברכב בחניון של מתחם ביג פאשן באשדוד, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' שהגיעו ראשונים לזירה המתינו לחילוץ הילד מהרכב לבקשת הוריו ולאחר בדיקה מצבו הוגדר טוב.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד כבן שנתיים בהכרה כשהוא נעול ברכב וכשהמפתחות אצלו ביד. ההורים שהיו מחוץ לרכב ביקשו לשבור את חלון הרכב בכדי לחלץ את הילד לפני שיתרחש אסון. לאחר שבירת החלון האחורי הקטן הילד למרבה הנס חולץ בשלום וללא כל פגע לאחר כרבע שעה ששהה ברכב שננעל. ערכנו לו סדרת בדיקות רפואיות בזירה בכדי לוודא את מצבו הבריאותי התקין".

בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע בפרט בימים אלו עם תחילת עונת הקיץ והעלייה בטמפרטורות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תימנע אסונות מיותרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך