ניצחון חשוב לנוער מ.ס 1:3 על נס ציונה – צמד לאינברום שער לדוד

4 מחזורים לתום העונה, השיגה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, ביום רביעי, ניצחון חשוב על נס ציונה האחרונה בליגת העל לנוער. אשדוד ממוקמת במקום ה-13 ממנו נשארים ללא מבחנים. את השערים לאשדוד כבשו אור אינברום (אחד מהם מ-25 מטרים) בצמד ודין דוד, שניהם שחקני הקבוצה הבוגרת. בשבת תגיע לאשדוד המוליכה מכבי חיפה.
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום (צילום: פבל)

בקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד השיגו ביום רביעי ניצחון חשוב מאוד במסגרת ליגת העל לנוער, 1:3 על נס ציונה, סוגרת הטבלה.

עד לתום העונה נותרו 4 מחזורים. אשדוד שעושה "מסע הישארות" מדהים עם המאמן דוד מרטן, ממוקמת כרגע במקום ה-13 ממנו נשארים בליגה ללא מבחנים (עם אותו מספ. בקבוצה לא רוצים להגיע למבחנים מהמקום ה-14, שם נמצאת מכבי נתניה.

את השערים לקבוצת הנוער, כבשו שני שחקני הקבוצה הבוגרת, שיחקה כבר בשני. אור אינברום כבש 2 שערים, אחד מהם מרהיב ממרחק של 25 מטרים חיבורי שערה של נס ציונה ואת השער הנוסף כבש דין דוד.

ביום שבת תארח אשדוד את מכבי חיפה המוליכה.  אשדוד מצידה רוצה להישאר בליגה, כך שצפוי משחק טוב. חשוב שהקהל יגיע לדחוף את השחקנים ולעודד אותם.

שחקני הקבוצה הבוגרת של מ.ס אשדוד שימשו דוגמא והגיעו למשחק הגמר של ילדים ב'.
שחקני הקבוצה הבוגרת של מ.ס אשדוד שימשו דוגמא והגיעו למשחק הגמר של ילדים ב'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך