במ.ס אשדוד מתכננים – שיר עלייה

במ.ס אשדוד עלו מעשית. עתה מתכוננים לחגיגות העלייה לליגת העל. בתכנון כמה אירועים מרכזיים, ברמה אירופאית, אחד מהם הוא שיר עלייה של הקבוצה...בהשתתפות שחקני ואנשי הקבוצה. ההקלטות בקרוב. בשני עשויה הקבוצה להבטיח את החזרה באופן רשמי מול הרצליה.
בן זקן

אם לעלות אז בגדול.

במ.ס אשדוד כבר עלו מעשית לליגת העל. 12 נקודות הפרש מהמקום השלישי,  כשנותרו 12 נקודות בקופה והפרש שערים מול הרצליה השלישית של 17 פלוס לטובת אשדוד, כשהרצליה אגב תגיע בשני, לאשדוד, שם עשוי סיפור העלייה להסגר גם רשמית.

בקבוצה מתכננים חגיגיות עלייה ברמה אירופאית בין כל התכנונים, הוחלט על הקלטת משיר עלייה של שחקני הקבוצה ואנשי הקבוצה לאחר המשחק מול הרצליה. נראה כי השחקנים ואנשי הקבוצה יגיעו במיוחד לאולפן הקלטות לעשות את זה בצורה המקצועית ביותר.

לקראת הרצליה בקבוצה יודעים כי נקודה תספיק, אבלך במשחק שבו הקבוצה עשויה להבטיח רשמית את עלייתה, היא רוצה ניצחון, במיוחד לפני הקהל הביתי.

נשף העלייה המתוכנן ייערך ב-12.4 באמפי פארק אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך