תושבי אשדוד: האם אתם מזהים את האנס והרוצח פיודור ביז'נרי ?

הותר לפרסום כי האיש שבתמונה היינו אנס ורוצח סידרתי כשעשה זאת לארבעה נשים מרחבי הארץ, ככל הנראה ישנן נשים שנפגעו ממנו, והמשטרה מבקשת את עזרתכם
תושבי אשדוד: האם אתם מזהים את האנס והרוצח פיודור ביז'נרי ?

פרשה מחרידה הותרה לפרסום הערב, כאשר במרכז הפרשה מעשיי אונס רצח וביתור בנשים, כאשר במרכז הפרשה צעיר בשם פיודור ביז'נרי, שנעצר לפני כחודש, וחשוד לעת עתה בארבעה מעשי רצח שביצע בשנים האחרונות, אך יתכן וישנם מעשים חמורים נוספים. ביז'נרי בן 26 תושב חיפה חשוד גם בכמה מעשי אונס של נשים שאותן לא הכיר בדרום הארץ, במרכז ובצפון.

העיר אשדוד ככל הנראה בין אותם מקרים מזעזעים המיוחסים לו, אך כעת ישנו איסור פירסום על פרטי המקרה המדוייקים. מדובר בארבעה מעשי רצח של נשים שאותן על פי החשד אנס קודם שרצח אותן. חוקרי המשטרה סבורים שיש נשים נוספות שהוא תקף ואנס אך לא התלוננו עד כה. הוא חשוד גם במספר מעשי הצתה.

ביז'נרי מוגדר עבריין מסוכן ואלים במיוחד. חקירתו מתנהלת במחוז חוף אך החוקרים נעזרים גם ביחידות משטרות אחרות ברחבי ארץ בניסיון לאתר קורבנות ועבירות נוספות שבהן היה מעורב.

מעשי הרצח שמיוחסים לחשוד התרחשו לאורך מספר שנים. בצעד חריג ויוצא דופן הוצאה מהקבר גופה של אישה שבתחילה סברו כי מתה מוות טבעי, אך כעת עולה חשד שהיא אחת מקורבנותיו.

מעצרו הוארך כבר כמה פעמים ורק היום הותרו הפרטים לפרסום כאשר החוקרים פונים אל הציבור בבקשת סיוע במידע על קורבנות אפשריים נוספים שאותם תקף.

החקירה מתנהלת במחוז חוף במשטרה והחוקרים מסתייעים גם במחוזות המשטרה האחרים. במשטרה מבקשים את עזרתכם מכל מי שיודע דבר על מעורבותו של בייז'נרי בעבירות כלשהן להתקשר למשטרת חוף במספר 04-8464879, כאן אנחנו שמים דגש על תושבי אשדוד והסביבה ומבקשים את עזרתכם, היית והיתכן כי החשוד ביקר באשדוד טרם נעצר, אי לכך אם ידוע לכם פרטים על החשוד צרו קשר עם המשטרה, או איתנו בדף הפייסבוק של אשדוד אונליין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך