תדהמה באשדוד: איש עסקים מוכר מאוד באשדוד נעצר בחשד לפדופיליה

צוות חקירה מיוחד, שהוקם בעקבות מספר תלונות שהתקבלו על ביצוע מעשים מגונים בילדות ברחבי גוש דן, עצר אתמול את החשוד במעשים, תושב אשדוד (52) - איש עסקים ודם מוכר מאוד באשדוד
תדהמה באשדוד: איש עסקים מוכר מאוד באשדוד נעצר בחשד לפדופיליה

לאחר שביקשה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חשוד במעשים מגונים ברחבי גוש דן, עצרה אתמול המשטרה תושב אשדוד בן 52, איש עסקים ודמות מוכרת באשדוד. בחשד כי ביצע מעשים מגונים בקטינות ברחבי גוש דן. מדובר בעשרות מקרים כשגילן של הקטינות נע בין 10-11. מיד עם קבלת התלונות הוקם צוות חקירה מיוחד במרחב איילון.

בחקירה התברר כי באחד המקרים, ניגש החשוד לשתי קטינות בכניסה לבניין בו הן גרות וביקש מהן למדוד בגד ים, באמתלה שהוא מורה לשחייה ומעוניין לראות איך נראה עליהן בגד הים. הוא נכנס איתן למקום מוסתר ושם ביצע את זממו. במקרה אחר ניגש לקטינה שנשאה את אופניה, בכניסה למעלית בבניין בוא היא גרה ושוב, הציע לה למדוד בגד ים ואז ביצע את זממו. הבוקר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א.

החקירה בעיצומה. כל מי שיודע פרטים נוספים, על מקרים נוספים שאירעו ע"י החשוד, מתבקש לפנות בדחיפות לתחנת משטרת מרחב איילון או להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך