במכבי אשדוד החליטו שינויים רק בתום העונה. עימות לאוהדים עם גארט

למרות ההפסד 98:80, לאחרונה חולון, שקבע כי אפסו כמעט הסיכויים להגיע לפליאוף העליון, החליטו באשדוד לחכות עוד 3 מחזורים עד לקבלת החלטות לעונה הבאה. כמו שזה נראה הסיכויים שצביקה שרף ימשיך הם כמו הסיכויים להגיע לפליאוף. מחמאות למשטרה ולמפקד הכח, נועם שקל, מנהל האירוע, מוריס אזולאי, מנכ"ל מכבי אשדוד שלומי בן מירו ולחברת האבטחה "שחר", שהצליחו באפס תקלות להכניס את כל אוהדי חולון, למרות שהגיעו בהמוניהם והיה חשש מהתפרעות וניסיונות כניסה ללא כרטיס.
צביקה

במכבי אשדוד/באר טוביה קיבלו החלטה. לא מקבלים החלטה, לפחות עד לתום העונה, בעוד 3 שבועות.

לאחר ההפסד הביתי 98:80  לאחרונה הפועל חולון, הייתה בקרב ראשי הקבוצה אכזבה גדולה. בקבוצה האמינו וקיוו כי לאחר הניצחון בהרצליה, יש עוד סיכוי לפליאוף העליון. ההפסד לחולון סיים כמעט לחלוטין את הסיכויים להתברג בין 8 הראשונות.

יחד עם זאת, הרי שבאשדוד החליטו לא לקבל החלטה כרגע לגבי העונה הבאה. בקבוצה רוצים לראות איך תסתים העונה ואז יחליטו לגבי הסגל ובעיקר הצוות המקצועי. למרות שבאשדוד לא אומרים זאת, הרי שהסיכויים שצביקה שרף יישאר הם בדיוק כמו הסיכויים להגיע לפליאוף, כרגע כמעט אפסיים. אבל בקבוצה יחכו ורק לאחר 3 המשחקים והצורה בה יסתיימו יודיעו.

עימות מילולי התפתח בין דיונטה גארט לבין אוהדי הקבוצה לאחר האחרון בסערת המשחק לא הגיע אליהם בסיום.  הקפטן יהוא אורלנד ניסה להרגיעם. בקבוצה לא מתכוונים להתייחס לאירוע בהתרחש כאמור בלהט הרגשות בעקבות ההפסד. אחד מאוהדי הקבוצה שהכניס את הציוד פלט מספר מילים לעבר גארט שהגיב בכעס והתפתח דין ודברים. אבל מעבר לכך לא נרשם כל אירוע.

בנושא אחר, מחמאות רבות לקבוצה ולאנשים שאבטחו את האירוע. רבים מאוהדי חולון הגיעו ללא כרטיסים. הגיעו כמה מאות ומאחר ולא התקבל אישור לפתוח את היציע הנוסף על ידי משרד המסחר והתעשייה, הוחלט להכניס את אוהדי לחולון בכמויות אחידות ובכל פעם לבדוק האם יש עוד מקום. הכל בתאום עם המשטרה, מפקד הכח המשטרתי, נועם שקל, מנהל האירוע מוריס אזולאי, שאגב הוא גם יו"ר מחלת הנוער של מ.ס אשדוד, מנכ"ל מכבי אשדוד, שלומי בן מירו וחברת האבטחה "שחר". בתיאום המלא הזה, הוכנסו כל אוהדי חולון, לאחר שהתברר כי יש מקום פנוי.

האירוע שעל פי הערכת מודיעין של המשטרה, אמור להיות אירוע עם סכנה של לחץ אוהדים על הכניסות ואוהדים שינסו להתפרץ מאחר ואין ברשותם כרטיס ואין מקום עבורם, עבר בצורה חלקה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך