60 מאבטחים ושוטרים, בהם יס"מ ופרשים, יאבטחו את המשחק מול חולון היום

משטרת ישראל דורשת אבטחה בסדר גודל שלא היה עד היום במשחקיה של מכבי אשדוד/באר טוביה, בשל החשש שאוהדי חולון שלא ישיגו כרטיס למשחק היום, שני (21.00) באולם הקריה, ינסו לפרוץ לאולם. גם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, פנה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בכדי לפתור את הבעיה. באשדוד ניסו לאשר את היציע הנוסף, אולם במשרד התעשייה והמסחר לא אישרו. ויש גם משחק. ניצחון של אשדוד על חולון האחרונה יבטיח את הישארותה בליגה באופן מעשי ואולי אף יפתח את המאבק שלה על הפליאוף העליון.

לא פחות מ-60 אנשי אבטחה ומשטרה, מתוכם 10 שוטרי יס"מ ועוד פרשים, יאבטחו את המשחק, או בעיקר, את הכניסות לאולם הקריה, במשחק היום, שני (19.00) של מכבי אשדוד/באר טוביה, מול הפועל חולון.

על פי הערכת המשטרה, אוהדי חולון יגיעו בהמוניהם. באשדוד 1000 מקומות כ-150מ כרטיסים נשלחו לחולון וכבר נחטפו, בנוסף הועברו עוד 50 כרטיסים להנהלת חולון כנהוג, כך נוצר מצב שאין יותר כרטיסים, בל אוהדי חולון רוצים להגיע בכל זאת. במשטרה יש חשש גדול שכל מי שלא יהיה בידו כרטיס, ינסה להיכנס לאולם בכל דרך ומכאן שעלול להיות מצב מסוכן של אוהדים רבים מידי בכניסות לאולם עם כל המשתמע מכך.

הפתרון נמצא ביציע הנוסף שבו 1200 מקומות שטרם אוכלס וטרם קיבל את אישור משרד המסחר והתעשייה, בשל 2 מילימטרים שצריכים להוריד מהמדרגות. ראש עיריית חולון מוטי ששון, פנה ערב החג לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שמצידו פנה לאנשי אשדוד למצוא פתרון משותף לאישור חד פעמי של היציע. אבל למרות כל הלחצים המשותפים, במשרד המסחר והתעשייה, שאמורים לאשר את הציע, נשארו בסירובם והיציע לא אוכלס. מעניין יהיה לראות מה יקרה.

חשוב שיהיה במיטבו במשחק היום. סוואן. 0צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
חשוב שיהיה במיטבו במשחק היום. סוואן. 0צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אגב בערב כבר התרחש מצב כזה בכניסה לאולם, במשחק מול מכבי ת"א ונוצר לחץ שסיכן את האוהדים בכניסה. אז החליטו באשדוד לא לקחת סיכון בגלל חשש לחיי אנשים ופתחו את היציע הנוסף ובכך מנעו ללא ספק אסון. הפעם מראש הודיעו להם כי אסור להם לעשות זאת ולכן הגיעה המשטרה. בקבוצה מקווים כי הכל יעבור בשלום.

אגב, יש גם משחק. עם כל ההכנות מסביב קצת שכחו מזה. אשדוד/באר טוביה, תארח את חולון, הממוקמת אחרונה. ניצחון של אשדוד, שחזרה לנצח לאחר 7 הפסדים, במשחק החוץ בהרצליה, ישאיר את אשדוד באופן מעשי בליגה ואולי יפתח לה שוב פתח למאבק על הפליאוף העליון. חולון מצידה חייבת לנצח, לאחר ההפסד להפועל ת"א במחזור האחרון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך