תושבי אשדוד והדרום: זהירות! הם שוב מאיימים להפר לכם את שלוות החג

החמאס והפלגים הקיצונים ברצועת עזה שוב מאיימים על תקיפה נגד יישובי הדרום במהלך החג

האיש שבתמונה הוא מושיר אל מסרי, מדוברי חמאס ברצועת עזה, לפי דבריו בערב החג זהו תחילת פיגועי התופת ברחבי ישראל, הוא טוען שפיגוע האוטובוס בשבוע שעבר בירושלים הוא רק ההתחלה, כי "הכיבוש" (כלשונו) לא הבין את רמז הסכין והירי, והם מאיימים להופיע בפיגועי התאבדות ראוותנים על מנת להפר את שלוות הישראלים, ובמיוחד ביום החג שלהם (כוונתם לפסח)".

ולא זו בלבד, דובר חמאס המושמץ מספר בכלי תקשורת ברשות הפלסטינית ובעזה, (וכן וברשתות הערביות מדברים על כך) כי בקרב שירותי החמאס החלו בפינוי מפקדות בעזה מחשש לתקיפה ישראלית, אך מאיימים כי תקיפה ישראלית קטנה תוביל למטח רקטות על אזור הדרום ובתוכה עירנו אשדוד.

למרות כל האיומים הללו בצה"ל מעריכים כי חמאס לא יפתח את חזית הדרום פעם נוספת, משתי סיבות, האחת המכה הקשה שחטפו בצוק איתן עוד טרם גרמה להם להתאושש ולדאוג למערך ירי ראוי, שע"פ בכירים במשרד הביטחון ספג מכה קשה. והסיבה הנוספת היא שחמאס מתכונן בשיפור הנשק הקיים ועדיין לא הגיע למצב של פתיחת מלחמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך