בקשה לעוד כרטיסים מאוהדי חולון לקראת המשחק מול מכבי אשדוד/באר טוביה

ביום שני (21.00), תגיע האחרונה בטבלה הפועל חולון למשחק מול מכבי אשדוד/באר טוביה. אנשי חולון פנו לראשי אשדוד בבקשה לעוד כרטיסים בגלל הקהל הרב שצפוי להגיע עם הקבוצה. באשדוד פנו למשרד המסחר והתעשייה בבקשה לאשר את פתיחת היציע הנוסף שטרם נפתח, אבל נענו בשלילה, צפוי לחץ גדול וביקוש לכרטיסים במשחק.
ניצחון על חיפה

ביום שני (21.00), תגיע האחרונה בטבלה הפועל חולון, למשחק באשדוד מול מכבי אשדוד/באר טוביה. כבר עכשיו ניתן לצפות כי יהיה ביקוש רב לכרטיסים מאחר וחולון פנתה לאנשי אשדוד בבקשה להעביר עוד כרטיסים למשחק ולקופות. אבל באשדוד לא יכולים לעשות זאת, בגלל שהיציע החדש טרם קיבל את אישורו וטרם אוכלס.

באולם באשדוד כ-1000 מקומות ישיבה. ביציע החדש שנבנה עוד 1250 מקומות. בעקבות הפניה פנו אנשי אשדוד למשרד המסחר והתעשייה, שאמור לאשר את אכלוס היציע, אבל נענו בשליליה. אגב מה שמונע הוא דרישת משרד המסחר והתעשייה להקטין את גודל המדרגות. לפיכך לא יכלו אנשי אשדוד להיענות לבקשה של חולון. הם העיבור 50 כרטיסים לחולון ובקופה יהיו רק עוד 150 כרטיסים למכירה. כבר עתה ברור שצפוי לחץ על הקופות. בהודעה של הקבוצה באתר הרשמי נכתב: "ביום שני 20:45. חולוניה תגיע למלחמת עולם על הישארות בליגה. מועדון הכדורסל מכבי אשדוד/באר טוביה מבקש מכל אוהדי אשדוד להגיע מוקדם בגלל עומס בכניסה". אגב בפעם האחרונה שהיה לחץ על הקופות והכניסה, הוחלט לפתוח את היציע החדש, למנוע אסון.

בעקבות הניצחון על הרצליה, ירד הלחץ בקבוצה. באשדוד שוב מדברים על כך שניצחון עשוי להחזיר את התמונה למאבקים על הפליאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך