הסיוט של ילדי מעון "אילנות": פצעים מוגלתיים ל-8 ילדים בגלל צואת חתולים בארגז החול

ההורים של ילדי מעון "אילנות" ברובע הסיטי, מעון השייך לחברה העירונית לתרבות, זועמים על כך שלמרות הבטחות חוזרות ונשנות, ארגז החול במעון לא הוחלף בדשא סינטטי. בתחילת השבוע 8 ילדים חזרו הביתה עם פצעים מוגלתיים בחלקים שונים בגוף, וההורים מתכוונים לצאת למאבק ציבורי בלתי מתפשר
הסיוט של ילדי מעון "אילנות": פצעים מוגלתיים ל-8 ילדים בגלל צואת חתולים בארגז החול

הורי ילדי מעון "אילנות" ברובע הסיטי נותרו פעורי פה ביום שני האחרון. 8 ילדים חזרו הביתה עם פצעים מוגלתיים בולטים מאוד בחלקים שונים בגוף, שניים מהם עם נפיחות משמעותית באזור העיניים, מה שהצריך טיפול רפואי דחוף. הסיבה לפצעים המוגלתיים – צואת חתולים בארגז החול במעון הילדים.

לא מדובר בפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש במעון "אילנות". הורים שפנו למערכת העיתון טוענים כי אחת למספר שבועות הילדים חוזרים הביתה עם פצעים מוגלתיים בכל חלקי הגוף, וגם הגננות ומנהלות המעון מודעות לכך, אך מעבר להבטחות ומילים גבוהות, שום דבר לא נעשה בפועל.

אחת האימהות אמרה : "בושה וחרפה שאנחנו רודפים כבר חודשים ארוכים אחרי מנהלות המעון שיחליפו את ארגז החול בדשא סינטטי, אך שום דבר לא נעשה. הם עושים חשבונות על חשבון הילדים שלנו, בזמן שאנחנו משלמים הרבה כסף כל חודש, ומקבלים ילדים שחוזרים הביתה עם פצעים ומוגלות".

אחד הילדים שסובל משלפוחית בעין, סבל מהחמרה למרות שקיבל טיפול אנטיביוטי, ורופא המשפחה הפנה את הילד לחדר המיון כדי שיעבור בדיקות מקיפות ויזכה לטיפול משמעותי יותר. האם של הילד אמרה: "בחופשת פסח זה המועד הכי מתאים לסיים עם החרפה הזו, ולהחליף את החולות המזוהמים בדשא סינטטי. לא ביקשנו יותר מידי, זו בקשה לגיטימית לחלוטין".

אחת ממנהלות המעון כתבה להורים בהודעה כי "אנו מטפלים בעניין ארגז החול וישנה כוונה להחליף אותו בדשא סינטטי. הקבלן שאמור לבצע את העבודה, כבר ערך מדידות בחצר הגן, אולם טרם מסר לוח זמנים מדויק מתי הוא מתחיל לעבוד, שכן הוא אמור לעבוד במספר גנים גדול בעיר. כמו כן אנו שולחים עובד שינקה את החולות והחצר פעמיים בשבוע".

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "על פי הנחיית ראש העיר, מינהל החינוך מבצע הנחת דשא סינטטי בכל הגנים העירוניים, במקום דשא ישן או מתחמי חולות בשטח הגן. אין באמור כדי להחליף את ארגזי החול, אלו ישארו כבעבר בהתאם להנחיות משרד החינוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך