המטרידן האובססיבי והמסוכן שמירר לאישה את החיים

ירדנה, גרושתו של עסקים מוכר מאוד באשדוד, גילתה כי יש לה מעריץ סודי, אך מה שהחל כדבר חביב הפך להיות אובססיה מסוכנת מאוד. היא לא האמינה שמכל האנשים דווקא האדם הזה ימרר את חייה
אישה עם פנים מטושטשות

זה התחיל כמשהו חביב – מעריץ ששולח פרחים, שוקולדים, מתקשר ממספרים לא מזוהים ומשאיר פתקים על הדלת, והפך למטרד של ממש, סוג של סיוט שלא נגמר. ירדנה (שם בדוי) מתגוררת בבניין דירות באחד הרובעים היפים באשדוד, לפני שנה לערך התגרשה והיא מגדלת לבדה את שלושת ילדיה. ירדנה חייגה אלינו למשרד וביקשה לתאם פגישה. לאחר שישבנו על כוס קפה, היא החלה לספר את מה שחוותה במשך חודשים ארוכים: "יש לי מעריץ מטורף שלא מרפה ממני, החיים שלי הפכו לסיוט אחד גדול. הוא מתקשר ממספרים לא מזוהים 50 פעם ביום, לעיתים גם בשעות הקטנות של הלילה, משאיר לי מכתבי אהבה על הדלת, שולח לי פרחים לבית ולמקום העבודה, נוגע לי במכתבים האישיים שלי בתיבת הדואר ועושה הכל כדי להפריע את מנוחתי. פניתי למשטרה, אבל הם לא עשו כלום חוץ מלקחת פרטים, עד היום לא שמעתי מהם".

הרגעתי את ירדנה ואמרתי לה שמדובר יחסית בסיפור קל לפענוח, והתחייבתי בפניה שתוך שבועיים לכל המאוחר אנחנו נאתר את המטריד ונעביר את הממצאים למשטרה. ירדנה החלה לבכות ואמרה בקול שבור: "אני רוצה לחזור לחיות חיים נורמאליים, פשוט אין לי כוחות, אני מרגישה שבורה ורצוצה, תעזרו לי".

כבר באותו היום הגענו לביתה של ירדנה, התקנו מצלמות סמויות מול דלת הבית וגם מול תיבת הדואר שלה. "הלבשנו" מכשיר מיוחד על המכשיר הנייד שלה כדי להקליט את כל השיחות הנכנסות, והמתנו לשעת כושר כדי לעזור לה ללכוד את המטריד המטורף.

כבר ביום הראשון הצלחנו לאתר את המספר ממנו התקשר המטריד, אך בדיקה מהירה שלנו גילתה כי מדובר בכרטיס שיחות שניתן לרכוש ב-100 שקל מכל חנות פלאפונים, ובעצם לא ניתן לדעת מי עומד מאחורי המספר הזה. היה לנו ברור כי מדובר במישהו זהיר שכבר עשה מעשים דומים בעבר. רק ביום הרביעי עלינו על כיוון מסוים. אדם עם כובע מצחייה ומשקפיים ניגש לתיבת הדואר של ירדנה, חיטט במכתבים, לקח אחד מהם ונעלם. הראנו לירדנה את סרט הצילום, והיא התקשתה לזהות, למרות שהיה לה כיוון: "הדמות מוכרת לי מאוד, אבל אני לא מצליחה לזהות אותו".

בחלוף יומיים עלינו על המטרידן. הוא הגיע לדלת ביתה של ירדנה הצמיד מכתב ונעלם במהירות. הפעם הוא היה ללא כובע, ומאחר והתקנו מצלמה איכותית מאוד, הצלחנו להראות לירדנה תמונה ברורה וקרובה של החשוד, שהוא מפנה מבט חטוף לכיוון המצלמה הנסתרת בשעת לילה מאוחרת. ירדנה תפסה את ראשה, מדובר בשכן קובי, אחד השכנים השקטים והאדיבים בבניין. "אני לא מאמינה, קובי אדם מדהים, גר עם אימו בקומה חמישית, תמיד מחייך וצוחק עם כולם, היינו יושבים למטה כמה וכמה פעמים עם שכנים נוספים והיינו מדברים על הכל. פעם אחת הוא ניסה להזמין את עצמו אלי הביתה, אבל סירבתי ומאז לא שמעתי ממנו. מסתבר שהוא לא סלח לי על זה", אמרה ירדנה בקול הרבה יותר רגוע.

ירדנה הגישה תלונה במשטרה, קובי נעצר ושוחרר בתנאי הרחקה מירדנה למשך 30 ימים. מאז ירדנה ישנה הרבה יותר טוב בלילה, בלי צלצולים ובלי הטרדות…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך