שרף רצה לעזוב בצעד של מחאה נגד השיפוט. היו"ר אסרף עצר אותו

במהלך הרבע השלישי, במשחק מול בני הרצליה, בשלישי, כשהשופטים שרקו בזו אחר זו עבירות נגד אשדוד, לצביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, זה נמאס והוא רצה בצעד של מחאה לצאת מהאולם בהרצליה. יורם אסרף היו"ר רץ לעברו ומנע בעדו. הסוף ידוע. אשדוד ניצחה 69:79
צביקה

סוף טוב הכל טוב. מכבי אשדוד/באר טוביה, ניצחה לאחר 6 הפסדים רצופים את בני הרצליה, 69:79, בהרצליה והורידה את הלחץ מהקבוצה. אבל לא כולם שמו לב לדרמה קטנה שהתרחשה באזור היציאה הצדדית מהאולם בהרצליה, ליד הספסל של אשדוד.

שרף היה כעוס מאוד נגד השיפוט של בלק, פוהרילס ומאירסון, ששרקו בזו אחר זו עבירות נגד אשדוד וגם הוסיפו טכנית לשרף עצמו. שרף שאמר בין הייתר לשופטים : "תנו להם את המשחק וזהו", ראה איך קבוצתו מאבדת יתרון של 10 נקודות, בשל השריקות, שאגב בחלק מהן טענותיו היו בהחלט צודקות.

מנע משרף לעזוב. היו"ר אסרף (צילום: פבל)
מנע משרף לעזוב. היו"ר אסרף (צילום: פבל)

בשלב מסוים, שרף לא יכול היה יותר ובצעד של מחאה, החל לצעוד לעבר היציאה הצדדית באולם "היובל" בהרצליה, שקרוב מאוד לספסל של הקבוצה האורחת, של אשדוד. מי שזיהה זאת ולמזלו של שרף היה בדיוק סמוך ליציאה, הוא היו"ר יורם אסרף שרץ מהר לעבר שרף ועצר אותו בידו והחזירו לספסל.

אחר כך, עם חזרתה של הקבוצה, באחד ממשחקיה הטובים בתקופה, להוביל, שרף נרגע וסיים את כל המשחק החשוב מבחינת אשדוד ולא פחות חשוב, מבחינתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך