משחק העונה ביום רביעי לנוער מ.ס מול מכבי נתניה באשדוד

"משחק העונה" של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ייערך ברביעי (18.00) באצטדיון הי"א. מ.ס אשדוד מהמקום ה-13 תארח את מכבי נתניה מהמקום ה-14 המוביל למבחנים. ניצחון של אשדוד יפתח פער של 6 נקודות מנתניה, כשיוותרו 5 מחזורים לסיום העונה. יו"ר מחלקת הנוער מוריס אזולאי: "אני קורא לאוהדי הכדורגל לבוא לעודד. זה בדיוק הזמן שאנחנו צריכים אותם". הכניסה חופשית.

"משחק העונה" של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. זהו בדיוק התיאור המתאים למשחק ברביעי (18.00) באצטדיון הי"א, בין אשדוד לבין מכבי נתניה. משחק ישיר על ההישארות בליגה.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, הממוקמת 13,  עם המאמן דוד מרטן, שעברו היה עוזרו של גיא לוזון באירופה, עשתה צעד גדול להישארות בליגת העל לנוער ופתחה השבוע פער של 3 נקודות ממכבי נתניה הממוקמת 14. ניצחון של אשדוד יגדיל את הפער ל-6 נקודות כשישארו 5 מחזורים לסיום העונה..

יו"ר מחלקת הנוער, מוריס אזואלי, אשר מודע למשחק החשוב קרא אתמול לאוהדים להגיע למשחק, שהכניסה אליו חופשית: "אני קורא לכל אוהדי הכדורגל בכלל ואוהדי מ.ס אשדוד בפרט להגיע למשחק החשוב הזה. זה בדיוק הזמן שבו אנוו צריכים אתכם ואת הדחיפה שלכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך