הצלחה לפסטיבל "כיף לי" 2016

הצלחה לפסטיבל "כיף לי" 2016

אחרי הכנות של חודשים רבים נערך ביום רביעי, כמו מידי שנה, "פסטיבל כיף לי" בניהולו האומנותי של היוצר אלי ניסמן, שהשקיע במופע בנוסף לכישרונו גם משאבים טכניים שאת רובם תרם בעצמו. הפסטיבל התקיים באולם אשכול הפיס באשדוד ,כשעל הבמה הופיעו בזה אחר זה ילדים מוכשרים וססגוניים שביצעו להיטים מוכרים ואהובים בשפות ומקצבים שונים. את המופע שהצדיע בין השאר לשירי ילדים, לשירי הקדם אירוויזיון, שירי סרטים ולהיטי שנות ה 80 בשפות השונות, הנחה כוכב הילדים צ'יקולולו שבידר ושימח את הקהל.

האירוע התקבל בהתלהבות רבה והביצועים היו מיקצועיים ומרהיבים כמו בכל הפסטיבלים של ניסמן שנחשבים לשם דבר בארץ ואליהם מגיעים משתתפים מרחבי הארץ והמשתתפים מפיקים מהםם תועלת ממשית וחשיפה ארצית גדולה ופירגון חסר תקדים גם בכלי התקשורת הארציים ובאמצעותם לומדים את תולדות הזמר העברי והבינלאומי לדורותיו והם נותנים במה וחשיפה גדולה לכל המשתתפים. גם בפסטיבל זה ניתן יהיה לצפות, בערוץ הפסטיבלים של אלי ניסמן קידס ביו טיוב.

ניסמן שלא נח לרגע ,כבר עובד על הפסטיבל התחרותי "קול מהשמים" שיתקיים לקראת סוף הקיץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך