ג'קי בן זקן הודיע באופן רשמי: הצוות המקצועי בראשות רוני אואט ימשיך בעונה הבאה

בהרמת הכוסית לרגל חג הפסח, הודיע ג'קי בן זקן על מינוי הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד, בראשות המאמן רוני אואט וחבר הצוות המקצועי, עידן בן אבו גם לעונה הבאה. הצוות שהצליח העונה להחזיר את הקבוצה לליגת העל, יקבל קרדיט גם לעונה הבאה בליגת העל. בן זקן: "יש רצון לקדם גם צוות מקצועי תוצרת מ.ס אשדוד". בקבוצה ממשיכים להתחזק, לאחר חן עזריאל, הבא בתור הוא רועי בקל שיוחתם ככל הנראה גם לעונה הבאה.
הצוות המוביל בעונה הבאה את מ.ס אשדוד בליגת העל
הצוות המוביל בעונה הבאה את מ.ס אשדוד בליגת העל

ג'קי בן זקן, הודיע באופן רשמי – הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד בראשות רוני אואט המאמן, ימשיך גם בליגת העל, בעונה הבאה.

בן זקן הודיע על החלטתו במהלך "הרמת הכוסית" המסורתית לחג הפסח שנערכה באקדמיה כי הצוות המקצועי של הקבוצה שכוללת גם את עידן בן אבו, שמשמש בכמה תפקידים בינהם בצוות המקצועי של הבוגרת עם רוני אואט לעונה נוספת, עקב ההצלחה של אנשי הצוות המקצועי להביא את מ.ס אשדוד לליגת העל בתום עונה אחת בלבד.

בן זקן נתן בכך קרדיט לאנשי הקבוצה שמגיעים ממחלקת הנוער גם בליגה הבכירה. לבן זקן חשובה מאוד הדרך וחשוב לו לקדם את שחקני המועדון, אבל לא פחות את אנשי הצוות המקצועי, במיוחד לאור ההצלחה שלהם.

תמונה מנצח. הצוות המקצועי והניהולי של מ.ס אשדוד
תמונה מנצחת.הצוות המקצועי והניהולי של מ.ס אשדוד

אגב בקבוצה ממשיכים להתחזק לעונה הבאה. לאחר סיכום עם חן עזריאל לשנתיים, הבא בתור הוא רועי בקל שיסכם ככל הנראה לעונה הבאה. לכך יש להוסיף את שחקניה הצעירים והמוכשרים של הקבוצה, שהוחתמו ויוחתמו לתקופה ארוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך