ברמת חן לא אפשרו לבנות אשדוד לגזור רשתות הסלים כנהוג באליפות

כשקבוצה זוכה באליפות, היא גוזרת את רשתות הסלים. במכבי רמת חן נתנו הוראה לא לאפשר הוצאת סולמות ומספריים לבנות מכבי בן אשדוד שזכו באליפות באולם של רמת חן. גם תופים לא אפשרו להכניס לאולם ורק בהתערבות המשקיף של האיגוד הורשו האוהדים להכניס תופים. גורם באשדוד: "הכי חשוב שזכינו באליפות ועוד אצלהן בבית".
חוגגים ניצחון

משפט מאוד ידוע מדבר על כך שמי שלא יודע להפסיד לא ידע ליהנות מהניצחון. חשוב שברמת חן ישננו את המשפט הזה. מסתבר כי ברמת חן עשו הכל והצליחו למנוע מבנות מכבי בן אשדוד לגזור את רשתות הסלים, כפי שנהוג במקרה של זכייה באליפות.

יתרה מכך, בהנהלת רמת חן הודיעו לאנשי המנהלה של האולם בזיסמן רמת גן, ביתה של רמת חן, לא להוציא סולמות ומספריים לבנות אשדוד בכדי שלא יעשו זאת. אגב נציגות המנהלת נכחו באולם ללא כל תגובה על האירוע.

ברמת חן גם ניסו למנוע הכנסת תופים לאוהדי מכבי בן אשדוד לאולם. בכניסה הוחרמו התופים, שזה בנגידו לכל חוק שקיים. רק התערבות של המנכ"ל אורי בן סימון שפנה למשקיף הבכיר של איגוד הכדורגל,דוד דגן, אפשר את החזרת התופים לאוהדי הקבוצה.

גורם באשדוד אמר: "מצער מה שהן עשו, אבל העיקר שזכינו באליפות ועוד בבית שלהן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך