זהירות: אכיפה מוגברת בכבישי אשדוד

לאור התאונות הרבות בכבישי אשדוד, נערך מבצע אכיפה נרחב של משטרת התנעה בכבישי אשדוד, עד כה עשרות נהגים מקבלים דוחות על נהיגה שלא כשורה

הבוקר הגיעו עשרות פניות של תושבים למערכת 'אשדוד אונליין, המתריעות על ניידות משטרה רבות בכבישי אשדוד, ופועלות באכיפה מוגברת, מבדיקה של צוות אתר 'אשדוד אונליין' עולה כי במשטרת התנועה 'לכיש' מתחנת אשדוד יצאו היום במבצע אכיפה מוגבר שכולל אופנועים וניידות, ואפי' שוטרים סמויים בכל רחבי העיר, וזאת במסגרת מבצע שנערך כל שנה באותה התקופה.

על פי גולשי האתר, שוטרי התנועה מתרכזים באזורי מסחר, שם בעיית זכות הקדימה גבוה, וכן באזורים בהם מעברי החציה ארוכים, וזאת על מנת לבדוק את מתן זכות הקדימה להולכי רגל.

כזכור בחודש האחרון ידעה העיר אשדוד תאונות דרכים רבות שכונו ע"פ גורמים בכירים כ'מגפה בעיר' כאשר במהלך החודש נהרגו שני הולכי רגל בעיר, דבר חריג לאשדוד. כנראה שבמשטרת התנועה רצים להשיב את הסדר והחליטו לצאת במצע אכיפה נרחב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך