צביקה שרף לשחקנים: "אתם לא שומרים"

בעקבות ההפסד הנוסף, השישי במספר,הפעם להפועל ת"א (95:80), ערך צביקה שרף אסיפת קבוצה מיוחד לפני המשחק בשלישי (20.40), מול הרצליה, בחוץ. בין היתר דיברו השחקנים על המצב ועל הסלים הקלים שמקבלים. המאמן שרף "שטף" את השחקנים כי הם לא שומרים. גורם בקבוצה: "נראה בתום המשחק בשלישי אם זה עבד". בקבוצה מתעקשים שרף יישאר עד לתום העונה לא משנה מה יקרה.

הרבה דיבורים היו בתקופה האחרונה במכבי אשדוד באר טוביה. כולם דיברו עם כולם. המאמן שרף אפילו ערך עם מספר שחקנים לפני כשבוע שיחות אישיות. בינתיים זה לא מעיד על תוצאות. לאחר ההפסד השישי ברציפות, הפעם בבית 95:80 להפועל ת"א, נערכה אספת קבוצה מיוחדת לקראת המשחק בשלישי (20.409 מול בניה הרצליה, בחוץ.

בין היתר השחקנים גם דיברו ואמרו כי אין שמירה מספיקה במשחק ומקבלים סלים קלים. לא היו האשמות, אלא הצבת עובדה וכי צריך לטפל בזה. שרף "שטף" את השחקנים בשיחת מוטיבציה ואמר שהם לא שומרים והגיע הזמן שזה יקרה וכי הזמן שזה ישתנה הוא במשחק הקרוב מול הרצליה.. שרף הבהיר להם את המצב של הקבוצה וכי זה חשוב לעתידו של כל שחקן בסגל.

אגב בקבוצה מתעקשים כי שרף יסיים אתה עונה לא משנה מה יהיה. שרף אגב נשאל על עתידו לאחר המשחק מול הפועל ת"א וענה כי הדבר אינו תלוי בו. בינתיים שרף מקבל גיבוי מההנהלה, אבל לא מכולה. יחד עם זאת, בקבוצה ראו את האוהדים עזובים ברבע השלישי, דבר נדיר ביותר.

גורם בקבוצה אמר על האספה: "הייתה אסיפה טובה. אבל אם זה עזר או לא, נראה בתום המשחק מול בני הרצליה ביום שלישי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך