השיטור העירוני בפעולות אכיפה מוגברות בחופי הים

השבוע, ב-14/4/16, נפתחו שני חופי רחצה – חוף י"א וחוף הקשתות. כחודש לפני פתיחת יתר החופים במועד הרשמי של פתיחת עונת הרחצה בישראל. וביום שישי פקחי השיטור העירוני ביצעו פעילו אכיפה בחופים והחרימו אלכוהל ומגברים וחילקו דוחות
חוף הים אשדוד ריק מאנשים

על מנת לשמר נורמות ראויות והתנהגות מכבדת במרחב הציבורי, פועלת העירייה לאכיפת חוקי העזר העירוניים בחופי הרחצה, באמצעות השיטור העירוני. כך, ביום שישי האחרון, למן השעה 13:00, פעלו אנשי השיטור העירוני וערכו מבצע אכיפה בחופי הרחצה, כחלק מתכנית פעילות קבועה שנועדה לשמור על חופים בטוחים ולאפשר למתרחצים ולנופשים בים להנות משירותי חוף ברמה גבוהה ומתנאים סביבתיים מבטיחים.

דו"ח שמסרו מנהל השיטור העירוני בעיריית אשדוד מר דוד בן שטרית ומפקד צוות השוטרים ביחידת השיטור העירוני מר שלומי ירוחם, מלמד כי בפעילות האכיפה שבצעו אנשי השיטור העירוני, בוצעו הפעולות הבאות: נרשמו 55 החרמות ושפיכות אלכוהול. 15 החרמות רמקולים ונרשמו 34 דו"חות כדלקמן: 21 דוחות בגין כניסת רכב לחוף, 2 דוחות על בקבוקי זכוכית, 2 דוחות בגין כניסת כלבים ללא אמצעי בטיחות, דוח אחד על הפעלת מנגל ו-8 דוחות על מטרדי רעש.

פעילות יחידת השיטור העירוני התבצעה בעזרת כוחות נוספים ובהם מסוק משטרתי וצוות מהמשטרה הירוקה, ותימשך באופן קבוע לכל אורך עונת הרחצה על מנת לקבוע סטנדרטים של התנהגות נכונה בחופים. "הפעילות תתבצע בכל החופים ובעיקר בחופים הומי קהל, בין אם מדובר במשפחות ובין אם מדובר בבני נוער תושבי אשדוד ותושבי חוץ, על מנת לאכוף את חוקי העזר העירוני ויצירת הרתעה" מבטיחים בעירייה.

"השאיפה שלנו היא ליצור תחושת ביטחון בחופי הזהב של אשדוד ולהבטיח כי המבקרים בחופים יוכלו להנות מבלי לחשוש מפני השתלטות לא ראויה על המרחב הציבורי, שוטטות כלבים ללא אמצעי בטיחות, מטרדי רעש, כניסת טרקטורונים ורכבים לרצועת החוף ומטרדים אחרים הפוגעים בהנאת המתרחצים" אומרים בן שטרית וירוחם ומבטיחים כי פעילות אכיפתית תתבצע בחופים בכל עת ובאופן מפתיע.

מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי שיבח את עבודת השיטור העירוני והדגיש את משמעות האכיפה כבר בתחילת העונה. עיריית אשדוד כאמור השקיעה לא מעט ושדרגה את החופים באופן שמאפשר חנייה בשפע בכל החופים, שילוטי הסברה והכוון, הנגשת נכים, מתקני שעשועים וספורט, סככות וברזיות, מלתחות ומרפאות וכיו"ב. אין שום סיבה שרכבים יכנסו לתוך רצועת החוף ואין גם סיבה לעריכת מסיבות אלכוהול ומוסיקה בחופים. "החופים נועדו לשמש מקום להנאה ואנו נשמור שימלאו את ייעודם" אומרים בעירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך