היום בהרצליה זה כבר קרב נגד הירידה לא על הפליאוף

היום, שלישי תצא מכבי אשדוד לקרב נגד הירידה, בהרצליה (20.40) מהצמרת. אם עד כה חשבו באשדוד על פליאוף עליון, הרי שלאחר 6 הפסדים רצופים, נקודה מהמקום האחרון באשדוד מדברים רק לא לרדת. בהנהלת הקבוצה מתעקשים כי שרף יישאר עד לתום העונה. מעניין יהיה לראות מה יקרה לאחר המשחק מול הרצליה.

רק לפני 6 משחקים, דיברו בקול רם על פליאוף עליון אולי אפילו פיינל פור. היום לאחר 6 הפסדים רצופים, השתנו הקולות במכבי אשדוד באר טוביה ומדברים שם על לא לרדת.  היום, שלישי (20.40), מצפה לה קרב אולי על חייה בליגה, מול בני הרצליה, בחוץ.

האכזבה מהמאמן צביקה שרף היא גדולה, אבל בקבוצה החליטו, לפחות עד כה, כי הוא ימשיך עד תום העונה. לאחר ההפסד להפועל ת"א בבית 95:80, היו מי שטענו כי שרף סיים את דרכו, אבל היו"ר יורם אסרף נשאר איתן בדעתו " הוא יישאר עד לתום העונה".

אסרף שחולק על שרף לא פעם ואפילו באופן גלוי, הוא זה שכרגע נותן לשרף את הגיבוי. מעניין יהיה לראות מה יקרה לאחר המשחק מול הרצליה. אגב ראשי הקבוצה גם לא יכולים להתעלם מהקהל של אשדוד שעזב את המשחק ברבע השלישי, דבר שלא קרה העונה עד כה.

אשדוד רחוקה נקודה אחת מהמקום האחרון שם נמצאת חולון והיא חייבת לנצח בהרצליה. דבר שלא קרה העונה בשתי הפעמים שהקבוצות נפגשו, בשתיהן הפסידה אשדוד. אם זה לא מספיק תארח אשדוד במחזור הבא, בבית את חולון האחרונה כרגע בטבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך