להציל את אמלי

ליאור סושרד יופיע באשדוד בערב שהכנסותיו צדקה להצלת חיי אמלי שוורצמן, בת 3.5, שבמוחה התגלה גידול ממאיר

אמלי שוורצמן בת 3.5 שנים היא ילדה מקסימה, חברותית ומלאת שמחת חיים. בגיל שנתיים וחצי התגלה בגופה גידול ממאיר במוח בשם מדולובלסטומה בדרגה C. הטיפול המקובל לסרטן מסוג זה הינו הקרנות ברמה גבוהה מאוד, אשר לו תופעות לוואי קשות במיוחד לטווח הארוך על ההתפתחות המוחית, על הקוגניציה, הזיכרון והתפקוד כללי.

אמלי טופלה החל מחודש ינואר בהקרנות ובשלושה סבבים של כימותרפיה ולאחר מכן עברה שלוש השתלות מח עצם, אך עדיין הסרטן לא עזב את גופה.

מיטב המומחים בעולם בטיפול בגידולי מוח מחזיקים בדעה כי אם תקבל אמלי את ההקרנות במינון המקובל היא תישאר עם פגיעה קשה. הוצע לנסות טיפול בנוגדנים לתוך ה- CSF (נוזל המוח), טיפול אשר מתבצע בבית חולים Sloan Kettering בניו יורק כבר כמה שנים בבית החולים ויש לו תוצאות מוכחות.

עלות הטיפול הינה 300,000 $ ועל מנת לתת לאמלי את הסיכוי הטוב ביותר להתרפא ממחלתה ועם רמת תפקוד הכי טובה, משפחתה בשיתוף עמותת "קו לחיים" יצאו בקמפיין נרחב לגיוס כספים, ואף גייסו אומנים למטרה. אחד מהם הוא אמן החושים ליאור סושרד, שהכנסותיו ממופע שיקיים באשדוד יתרמו להצלתה של אמלי. המופעה יתקיים במתנ"ס דיונה, בתאריך 30.0, יום שני, בשעה 19:00. מחיר כרטיס: 75 ₪ עבור שורות 10-13, 95 ₪ עבור שורות 4-7. להזמנת כרטיסים:*3221

lior

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך