כבוד: יעקב טסלר חבר מועצת העיר ויועצו של שר הבריאות ליצמן מסייע לחולים באמצע הלילה

חבר מועצת העיר אשדוד מטעם יהדות התורה ויועצו של שר הבריאות ליצמן, עלה השבוע לכותרות לאחר מעשה חיובי שעשה, כנסו לסיפור המלא וטקבקו את דעתכם

כשצריך… מפרגנים. חבר מועצת עיריית אשדוד מטעם יהדות התורה יעקב טסלר, משמש גם כיועץ בכיר לשר הבריאות יעקב ליצמן. ובימים האחרונים הגיע טסלר לכותרות הטלוויזיה בגלל מעשה חסד שעשה לאדם שפנה אליו בשעת ערב מאוחרת, אותו אדם סיפר את הסיפור המלא בדף הפייסבוק שלו וזכה לעורר שבח כלפי חבר מועצת העיר שלנו ברחבי הרשת כולה. את אשדוד אונליין החליט להביא לפניכם את הסיפור המלא בצפייה שגם אתם תפרגנו לו בטוקבק חיובי.

מתוך דף הפייסבוק של שי בוטבול.
אתמול בלילה ישבתי לצד מיטת אמי בבית החולים הדסה עין כרם, כבר יומיים שאימי ממתינה בחדר מיון למיטה במחלקת האשפוז. יומיים בהם אין לה פרטיות ופינה שקטה לנוח ממכאוביה. דיברנו עם הצוות הרפואי, הם אמרו שאין מיטות פנויות ועדיף שהיא תמתין במיון מאשר שתשכב במיטה במסדרונות בית החולים.
במהלך שיחה עם חבר שיתפתי אותו במצב והוא נזכר לפני מספר חודשים פורסמה כתבה שהשר ליצמן אמר בה כי חולה שנתקל בבעיה מול הממסד הרפואי מוזמן לפנות אל עוזריו והם יסייעו לו לפתור אותה. מיד עם סיום השיחה, עשיתי חיפוש קטן בגוגל ומצאתי את הכתבה באתר כיכר השבת עם פרטי ההתקשרות של עוזריו.
השעה הייתה אחת עשרה בלילה, לא רציתי להפריע לעוזריו בשעות המנוחה שלהם עם משפחתם אז שלחתי מייל לאחד העוזרים של השר, יעקב טסלר שמו, עם המקרה בתקווה שיראה את המייל בשעות הבוקר למחרת וינסה לעזור לנו.
לא עברו 20 דקות מרגע שליחת המייל, התקשר אלי מר טסלר והודיע לי שהוא דיבר עם בית החולים וכי איש צוות יצא לסיור במחלקות בית החולים לחפש מיטה פנויה. לאחר כשעתיים נמצאה מיטה בבית החולים ועזבנו את המיון.
האירוע הזה הותיר אותי עם חוויה חיובית, שר במדינת ישראל יורד אל העם ועושה הכל כדי לתת פיתרון לבעיות הקיימות במשרדו, אני מוריד את הכובע בפניו ומודה לו על השירות שהוא נתן למשפחתי. הלוואי וכל נבחרי הציבור שלנו ינהגו כפי שנהג השר ועוזרו מר טסלר, אני גאה שיש לנו שר כזה בממשלה.
אני מצרף כאן את פרטי ההתקשרות עם עוזריו, אל תתביישו לפנות, הם נכונים לעזור לכל מי זקוק לעזרה מול הממסד הרפואי.
שתפו כדי שאלו שצריכים עזרה ידעו למי לפנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך