איגוד לשכות המסחר: למנוע את השביתה בדרום

איגוד לשכות המסחר הגיש בקשה מבית הדין הארצי לעבודה להוציא צו מניעה כנגד הכוונה של ההסתדרות להשבית את הדרום, טוען שהשביתה לא חוקית ומונעת ממניעים פוליטים.

איגוד לשכות המסחר הגיש בקשה מבית הדין הארצי לעבודה להוציא צו מניעה כנגד הכוונה של ההסתדרות להשבית ב-12.3.15 את כלל הפעילות הכלכלית בדרום בהם את נמל אשדוד, חברת חשמל, רכבת ישראל ועוד וזאת במחאה על הפיטורים בכי"ל ובמפעלים נוספים באזור.

העתירה הוגשה על-ידי עו"ד שלומי לויה, היועץ המשפטי של איגוד לשכות המסחרבאיגוד מבקשים מביה"ד להורות כי שביתה מתוכננת זו היא בלתי חוקית ללא עילה מוכרת בדין; להצהיר, כי אין בהודעה בדבר "סכסוך עבודה" של ההסתדרות סכסוך עבודה שיש בו כדי להשבית חבל ארץ שלם, אלא לכל היותר סכסוך עבודה מקומי שצריך להישאר ברמה המפעלית המקומית; להורות לכל הגורמים הרלוונטיים להמשיך בעבודה נורמאלית, סדירה ותקינה מבלי להוריד את התפוקות ו/או לקיים עיצומים ו/או שיבושים ו/או הפרעות מכל מין וסוג שהם, באופן שהעבודה בכל הדרום (אשדוד ודרומה) תמשיך להתנהל במצב רגיל, תקין, סדיר ובתפוקה מלאה.

עוד טוענים באיגוד כי מדובר בשביתה פוליטית באופייה, שכן העיתוי של ההכרזה ומועד התחלת השביתה שנבחרו אינם מקריים – בעיצומה של מערכת הבחירות לכנסת ה-20 וזאת על מנת לנגח את הממשלה המכהנת ואולי לשמש שופר בפני מפלגה כזו או אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך