סופ"ש פלילי – קטטה ועסקאות נפצים

משטרת אשדוד היתה עסוקה בסוף השבוע כשעצרה 3 חשודים ובינהם 2 קטינים בחשד כי מכרו נפצים, באירוע נוסף קטטה שהתפתחה ברחוב רוגוזין הביאה לפציעתו של צעיר סודני בשנות ה - 20 לחייו.
צילום: חטיבת דובר המשטרה.

תפיסת נפצים וצעצועים מסוכנים
בפעילות שוטרי תחנת אשדוד בערב חג הפורים, עפ"י מידע של רכז המודיעין של התחנה, הגיע שוטר הסיור שמעון ז'ורנו ומתנדב נוסף שהיה עמו לאזור שבו עפ"י החשד נערכו עסקאות בנפצים ובצעצועים מסוכנים. במקום הבחינו השוטרים בקטין המשליך קופסא של נפצים בעת שזיהה אותם מתקרבים. כאשר עוכבו 2 חשודים נוספים, זיהו השוטרים במקום טנדר ובתוכו מאות נפצים. על גופו של אחד החשודים תפסו השוטרים את המפתח של הטנדר. השלושה, בגיר ושני קטינים נוספים, עוכבו לחקירה בתחנת משטרת אשדוד.

קטטה ברוגוזין
ביום שבת לפנות בוקר, התפתחה קטטה במרכז קניות באשדוד (רח' רוגוזין). למקום הוזמנה ניידת של מד"א אשר פינתה אדם ממוצא סודני בשנות ה-20 לחייו במצב קל עד בינוני. שוטרי תחנת אשדוד הוקפצו למקום ועיכבו אדם  בחשד לתקיפה. במקום נמצאו שברי זכוכית והחקירה בעניין נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך