אשדוד חייבת ניצחון בשישי על הפועל ת"א. מבחן למעמדו של שרף

שישי (14.00, היכל הקריה) תגיע הפועל ת"א לאשדוד, למשחק אולי של עונה שלמה מול מכבי אשדוד בליגת העל בכדורסל. אשדוד רוצה פליאוף עליון ולכן היא חייבת לנצח. באימונים רואים יותר את האגרסיביות וגורם בקבוצה מספר :השחקנים "מרביצים חזק בהגנה". יורם אסרף היו"ר: מודעים למצב נעשה הכל לנצח". זה עלול להיות גם מבחן למעמדו של צביקה שרף.
שחקני ואנשי אשדוד חוגגים

בכל עונה יש משחק או משחקים בודדים שעשו שינוי בעונה. המשחק הזה יכול להיות בשישי (14.00, היכל הקריה) מול הפועל ת"א. מכבי אשדוד תארח את המשחק שיהיה קרב ישיר על מיקום בפליאוף.

לאשדוד 5 הפסדים רצופים והיא נמצאת במקום התשיעי ממנו לא עולים. הפועל ת"א נמצאת במקום השמיני ממנו עולים. לשתי הקבוצות מספר נקודות זהה ולהפועל ת"א יש רק הפרש סלים עדיף.

גרם בקבוצה אמר כי בקבוצה רואים רצינות והם אגרסיביים יותר "ומרביצים" יותר באימונים ונראים מחויבים. יורם אסרף היו"ר אמר בעניין: אנחנו מודעים למצבנו. הקבוצה נמצאת במקום שלא מתאים לה. אנחנו שומרים על השקט ומקווים לנצח".

בקבוצה מעוניינים לתת שקט עד לאחר המשחק. לא רוצים להוסיף למצבה הנוכחי. אבל נראה כי אם הקבוצה לא תנצח את הפועל ת"א כבר לא יעברו על כך לסדר היום. זה היה גם מבחן למאמן צביקה שרף. הפסד ואולי בקבוצה כבר לא יחכו לתום העונה להפרד ממנו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך