מכבי בן אשדוד במסר לשחקניות: "בבית לא מפסידים"

ביום חמישי (18.30, מקיף ז'), ייערך משחק מספר 4 בסדרת גמר הפליאוף בכדורסל נשים, כשרמת חן תתארח באשדוד אצל מכבי בן אשדוד. המצב כרגע הוא 1:2 בסדרה לרמת חן. אשדוד חייבת לנצח בכדי להגיע למשחק מספר 5, בשני הבא ברמת חן, שיהיה משחק על האליפות. בחמישי זה יהיה משחק הבית האחרון העונה של הקבוצה. חשוב שהקהל האשדודי יגיע. המסר לשחקניות : "בבית לא מפסידים".
מכבי בן אשדוד במסר לשחקניות: "בבית לא מפסידים"
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

בחמישי תגיע רמת חן למשחק מספר 4 באשדוד, במסגרת גמר הפליאוף בליגת העל לנשים. כרגע מובילה רמת חן 1:2 בסדרה ואשדוד חייבת בחמישי (18.30, מקיף ז') לנצח להשוות את הסדרה ולצאת למשחק נוסף חמישי במספר, ביום שני ברמת חן,שיהיה משחק על התואר. אגב זה יהיה משחק הבית האחרון ש הקבוצה העונה.

המסר שעובר מאנשי הקבוצה לשחקניות הוא: "בבית לא מפסידים". בקבוצה לא מתכוונים לתת לרמת חן לנצח באשדוד ולחגוג את האליפות. בקבוצה רוצים את התואר והמטרה להביא למשחק מספר 5. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו לא נפסיד בבית. אין דבר כזה. בבית לא מפסידים".

כולן כשירות לקראת המשחק המסקרן ובקבוצה מקווים כי יגיע קהל רב. הכניסה היא בחינם ובאשדוד יודעים שבמשחק הזה, האחרון בבית העונה, הקהל חייב להגיע ולמלא את האולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך