נערים א' של מ.ס אשדוד בגמר גביע המדינה

הישג גדול לקבוצת נערים א' של מ.ס אשדוד עלייה לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון על הפועל פ"ת 3:4 בפנדלים לאחר 1:1 בתום המשחק. את השער כבש בר סויסה. את הקבוצה מאמן שחקן העבר המצטיין יגאל זריהן, אביו של ניב זריהן. הגמר ייערך ב-18.5 מול טוברוק.
נבחרת הצעירים

הישג גדול למחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. קבוצת נערים א' של האגודה עלתה ביום שלישי לגמר גביע המדינה בכדורגל,לאחר ניצחון על הפועל פ"ת 3:4 בפנדלים לאחר 1:1 במשחק עצמו.

הנערים של אשדוד היו אלה שעלו ליתרון ראשון בדקה ה-10 משער של בר סויסה . אבל הפועל פ"ת חזרה ל-1:1 בדקה ה-26. הקבוצות התייצבו לפנדלים ושוער נערים א', דניאל סעדיה עצר 2 פנדלים ונתן את האות לשמחת העלייה לגמר. בגמר שייערך ב-15 במאי תפגוש הקבוצה את קבוצת טוברוק שעלתה אף היא לגמר.

את הקבוצה מאמן חלוץ העבר המצטיין יגאל זריהן, שבנו ניב זריהן משחק כיום בקבוצה הבוגרת של מ.ס אשדוד, אף הוא כאביו בתפקיד החלוץ. יגאל זריהן כבר זכה בעבר בגביע המדינה עם קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד בשנת 2008 בגביע המדינה. אולי זה סימן לבאות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך