יחיאל לסרי: "הלן גלבר ניסתה לפגוע בחיי אדם ממניעים פוליטיים"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קרא לגלבר להתפטר לאלתר מכהונתה כחברת מועצה, בעקבות ניסיון שלה לעצור את בניית בית החולים בעיר, ואמר "גם אם היא לא תעשה זאת, חשוב שהציבור בעיר ידע ויבא עמה בחשבון, ההתנהגות הזו היא אחד מרגעי השפל לעיר"

דרמה גדולה התחוללה בלשכת ראש העיר באמצע השבוע כשהטיל פצצה לחלל האוויר באומרו כי "הלן גלבר ניסתה לעצור את בניית בית החולים ולפגוע בחיי אדם כאשר היא מונעת ממניעים פוליטיים בלבד", דבר חמור מאוד בכל קנה מידה אפשרי, כאשר הוא מוכיח זאת ע"י סדרת ראיות, ופצצה נוספת – הקלטה אנונימית של יגאל מזרחי קרש המטה של צבי צילקר ומחבריה הקרובים ביותר של גלבר.

הכל החל ביום ג' אחר הצהריים, כאשר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כינס מסיבת עיתונאים, דבר שקורה בדרך כלל רק אחת לשנה במסגרת פתיחת שנת הלימודים, כשמלשכתו של ראש העיר הבהירו את חשיבות דברי ראש העיר וכי נשקפת סכנת בריאות לתושבי אשדוד. בפתח דבריו הסביר ראש העיר את החשיבות של בניית בית החולים בעיר, וסיפר לנוכחים על כך שההתרגשות לקראת פתיחת בית החולים במאי 2017 גדולה מאוד, והזכיר איך בתור ילד היה עובר ליד השלט שהיה מוצב בגבעת יונה ובו היה כתוב כאן יבנה בית חולים כשהוא סוגר מעגל מדהים.

"הלן גלבר ניסתה לעצור את בניית בית החולים ויצרה לעצמה אליבי שהלך והשתנה מיום ליום, כאשר המטרה שלה היא מניע פוליטי בלבד, היא התחילה עם עבירות בניה, ועברה למיגון כשאמרה שלא תרשה שבית החולים לא יהיה ממוגן, וביומיים האחרונים היא מצאה משהו חדש – אין מספיק חניות, דבר שמראה על גיחוך ורמה נמוכה, כשניסתה להסתיר את המניעים הפוליטיים ע"י הלבשת מניעים אידיאולוגיים, וניסיון לעצור את בניית בית החולים באיומים".

ניסיון הפסקת העבודות בבניית בית החולים של הלן גלבר הוא ללא ספק נזק משמעותי לתושבי העיר, וכל עיכוב מסכן אותם בבריאות, ויותר מזה הנזק שיכול להיגרם לחברת אסותא הוא אדיר, כיון שבנייה ללא אישור היא עבירה פלילית לכל דבר, וכן נזק כלכלי כבד, ובתוספת לכך שלא פחדה להשמיץ בכלי התקשורת הארציים את העיר בה היא גרה.
betholim

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך