דיילת מכירות הטילה את מימיה בגן ציבורי וננשכה על ידי כלב…

צעירה בת 25 נענתה להצעת עבודה לחלוקת עלונים לציבור. בזמן שהגיעה למקום המפגש בפארק ציבורי, היא לא יכלה להתאפק וניגשה להטיל את מימיה במקום חשוך בפארק. אך אז הופתעה על ידי כלב תוקפן, אשר נשך אותה עמוקות בירכה' הצעירה הגישה תביעת נזיקין נגד בעלי הכלב ונגד החברה שהעסיקה אותה
כלב בחוף

צעירה בת 25, שעבדה לפני כשנתיים בחברת קד"מ כדיילת לחלוקת עלונים, ננשכה על ידי כלב במהלך עבודתה, הגישה לאחרונה תביעת פיצויים של מאות אלפי שקלים כנגד בעלי הכלב ונגד החברה שהעסיקה אותה. לטענת הצעירה, היא התבקשה על ידי מעסיקיה להתייצב ביום החלוקה בפארק גדול יחד עם עוד עשרות צעירות אחרות.

בשלב מסוים הצעירה חשה כי היא חייבת להתפנות, ובלית ברירה נאלצה להטיל מימיה בגינה הציבורית. תוך כדי שהיא כורעת לשבת, קפץ לעברה כלב מסוג רועה קווקזי, ונשך אותה בחוזקה בירך ימין. "אירוע הנשיכה אירע עקב תוקפנותו של הכלב וללא כל התגרות מצידה של התובעת, ולפיכך על הבעלים מוטלת החובה לפצותה בהתאם לאחריותו המוחלטת על פי פקודת הנזיקין", נכתב בכתב התביעה.

"בעל הכלב גער בצעירה בגסות"
על פי כתב התביעה, מיד לאחר אירוע הנשיכה ובעודה סובלת מכאבים עזים ומדממת, פנתה הצעירה לבעלי הכלב. מדובר בבחור צעיר, אשר גער בה ודרש ממנה לעזוב אותו לנפשו. "כל פניותיה של התובעת לברר נתונים על הכלב הנושך ובאם הוא מחוסן, נענו בסירוב ובחוסר שיתוף פעולה מצד הבחור הצעיר", נכתב. בעוד הצעירה הפצועה ממתינה לאמבולנס, הגיעה אימו של הצעיר, והחלה גם היא לדבר בגסות כלפי הצעירה. במקביל, הוזמנה למקום ניידת משטרה, ובמהלך גביית העדויות על ידי השוטרים, ניסה הכלב לתקוף גם אותם. הצעירה פונתה לבסוף לטיפול רפואי ולאחר שעה קלה שוחררה לביתה.

"בעלי הכלב והחברה המעסיקה התנהלו ברשלנות חמורה"
בכתב התביעה צוין כי האירוע נגרם עקב רשלנותו של בעלי הכלב, בכך שהחזיקו ללא זמם על פיו, ללא השגחה בשטח ציבורי, ללא נקיטה במידת הזהירות הנדרשת, וללא הגשת עזרה לצעירה לאחר שהותקפה. פרקליטה של הצעירה מונה שורה של חוקים שהפר בעלי הכלב, דוגמת החוק להסדרת הפיקוח על כלבים.

החברה שהעסיקה את הצעירה התנהלה אף היא ברשלנות כאשר לא סיפקה לעובדיה תנאי עבודה בסיסיים, כגון גישה למתקני שירותים, לא גילתה אכפתיות מספקת המצופה בין מעסיק לעובדיו, והעדיפה את האינטרסים הכלכליים שלה על פני בטיחותם של עובדיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך