מיד לאחר חופשת פסח: שביתה בתיכונים

מיד לאחר החזרה מחופשת הפסח יושבתו ליום אחד הלימודים בבתי הספר העל-יסודיים. הסיבה: שביתת בוחני הנהיגה ואיום ארגון המורים למנוע יציאה לטיולים שנתיים

מתעצמת המחאה של הטסטרים מול הממשלה, היום נעמדים לצדם לא פחות מאשר התיכוניסטים, יו"ר מועצת התלמידים הארצית אליאב בטיטו הודיע כי מיד לאחר חופשת הפסח יושבתו הלימודים ליום אחד בכל בתי הספר העל-יסודיים (כיתות י'-י"ב). וזאת במחאה על החלטת ארגון המורים לאסור יציאת תלמידים בשעת הלימודים מכותלי בית הספר לאחר החג, וכן במחאה על השבתת מבחני הנהיגה מצד ועד בוחני הנהיגה.

ארגון המורים החליט לאחרונה על סכסוך עבודה מול משרד החינוך, בטענה שמשרד החינוך מתעלם מדרישות הארגון. בין היתר, הם דורשים לשפר את תנאי העסקתם של מורי של"ח וליישם רפורמות בבתי הספר השש-שנתיים. אחד הצעדים הראשונים שנקט ארז עם כניסתו לתוקף של סכסוך העבודה הוא להודיע כי מיד לאחר חופש פסח תיאסר יציאת תלמידים מבתי הספר, גם לטיולים השנתיים.

בתוספת לשביתת הטסטרים שמעיקה על התיכוניסטים, הודיע יו"ר מועצת התלמידים בטיטו כי מיד ביום ראשון שלאחר החזרה מחופשת הפסח, אחד במאי, יושבתו ליום אחד הלימודים בבתי הספר העל-יסודיים. "המחאה היא תוצר ישיר של מדיניות כושלת שנוקטים ארגון המורים וועד בוחני הנהיגה אשר מקיימים את מחאותיהם, חשובות ככל שיהיו, על גבם של תלמידי ישראל", אמר בטיטו. "לא נסבול מצב שבו תלמידי ישראל משמשים שק החבטות במאבקי הכוח של ארגוני עובדים שונים במשק במסגרת עיצומים המופעלים נגד מדיניות משרדי הממשלה. לנוער נמאס לשתוק – אנחנו קוראים לשינוי המדיניות הפגומה שלפיה מתנהלים סכסוכי העבודה במשק הישראלי" אמר בטיטו בהודעה לכלי התקשורת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך