62:61 לרמת חן שעלתה ליתרון 1:2 בסדרת הגמר

רק כמעט. מכבי בן אשדוד נוצחה 62:61, במשחק מספר 3 בסדרת גמר הפליאוף. היתרון שוב של רמת חן, שתגיע בחמישי לאשדוד למשחק שבו אשדוד חייבת לנצח. אז אשדוד תצא למשחק חמישי ואחרון ברמת חן שיקבע מי האלופה. טאנישה רייט בלטה באשדוד.
מסירה

מכבי בן אשדוד הייתה קרובה ממש קרובה לעשות מהפך ולעלות ליתרון 1:2 בסדרת גמר הפליאוף. אבל אשדוד נוצחה בהפרש נקודה בחוץ אצל רמת חן, 62:61 והיתרון הוא של רמת חן. בחמישי תגיע רמת חן לאשדוד. אשדוד חייבת לנצח ואז לצאת למשחק חמישי ברמת חן שיקבע מי האלופה.

 

רמה כמו זו שראינו הערב במשחק מספר 3 בסדרת גמר הפלייאוף לא זכורה כבר שנים בליגת העל בכדורסל נשים, אבל אפשר לסכם אותה בשתי מילים: קיילה תורנטון. השחקנית האמוציונלית של מכבי רמת חן/בליך במהלך ענק שעוד ידובר בו רבות: 2.7 שניות לסיום, במצב של 59:61 לאשדוד, הוציאה שירן צעירי כדור חוץ מקו הרוחב היישר לתורנטון, שהשתחררה נהדר מפרסלי והשחילה שתי נקודות תוך כדי שהיא סוחטת עבירה משי דורון, כל זאת כשנותרו 7 עשיריות בלבד לסיום המשחק. את הנקודה הנוספת מהעונשין היא קלעה בקור רוח מקפיא ולא השאירה לאשדוד סיכוי לחזור. את החגיגה שלה בסיום, כולל הקפיצות לשמיים, הנפת האגרופים, התודות לאלוהים, החיוך הרחב והחיבוק החם לשירה העליון, לא ישכחו עוד זמן רב בזיסמן.
בשורה התחתונה: 61:62 לרמת חן/בליך ו-1:2 בסדרה, כשהיא עדיין שומרת על מאזן נקי מהפסדים בבית מפתיחת העונה. ניצחון נוסף ביום חמישי באשדוד יעניק את צלחת האליפות לרמת חן/בליך.
הפתיחה הייתה צמודה, כשרמת חן עלתה ליתרון 7:9. ריצת 0:8 של אשדוד בראשות ברקסטון הפכה את הקערה, בדרך ליתרון צהוב 11:15 בסיום הרבע. הנדנדה נמשכה גם ברבע השני, כשהיתרון עובר מצד לצד, ובהפסקה אשדוד ביתרון מינימלי, 28:29.
הפינג פונג נמשך גם במחצית השנייה, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח, והשחקניות של עדן ענבר שמרו פעם נוספת על היתרון השביר, 43:45 בתום הרבע השלישי.
רמת חן עלתה ליתרון 45:49 ברבע המכריע, אבל זה היה רק הסיפתח לדרמה הגדולה בסיום. אשדוד, ולא בפעם הראשונה, השלימה מהפך ועלתה ליתרון 51:56. תורנטון, בשתי קליעות עונשין, החזירה את הסגולות לשוויון 56:56, דקה וחצי לסיום. פרסלי קבעה 56:60 לאשדוד 33 שניות לסיום, אבל כאן פספסה אשדוד את ההזדמנות לסגור עניין בסדרת החטאות מהעונשין, שהותירה את הבמה ואת הפיניש האחרון לצעירי את תורנטון.

למכבי בן אוצר השקעות אשדוד: רייט 16, פלאיסאנס (9 ריב') 11, קלארק (11 ריב') 10, פרסלי ודורון 8 כ"א, ברקסטון 6, לויצקי 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך