יובל נעים, מאמן אשקלון: נעשה הכל בכדי לצאת עם תוצאה טובה

ביום שישי (16.00) תגיע השנייה בטבלה אשקלון, למשחק מול הראשונה, מ.ס אשדוד. זה יהיה ללא ספק משחק העונה האמיתי. אשדוד מקווה לנצח ולסיים כמעט סופית את העפלתה לליגת העל. אשקלון רוצה גם היא לנצח, לשמור על הפער מהמקום השלישי. עד היום ב-4 מפגשים אשדוד לא ניצחה, אשקלון ניצחה פעמיים. הכותרת שייכת למאמן אשקלון, נעים, שיודע שיהיה קשה, אבל הוא מוכרח מבחינתו לנצח. הראיון המלא בחמישי "במגזין"
פרצוף רציני

בשישי מחכה לנו משחק העונה פעם נוספת. מ.ס אשדוד הראשונה בטבלה, תארח את הפועל אשקלון השנייה בטבלה, למשחק שבו כל אחת רוצה לנצח והתקדם עוד צעד לליגת העל.

מבחינת אשדוד, ניצחון עשוי לסיים את הסיפור. ניצחון על אשקלון יעלה כמעט מעשית את אשדוד חזרה לליגת העל. מנגד אשקלון יודעת שפחות מניצחון אומר עבורה כי הפער מהמקום השלישי שעומד על 4 נקודות, יצומק וליגת העל בסכנה מבחינתה.

יובל נעים מאמן אשקלון, יודע אף הוא את הדבר ואמר לנו: "המשחק מול אשדוד הוא המשחק הכי קשה בליגה עם הקבוצה הכי טובה בליגה הלאומית מבחינתנו נעשה את מכסימום כמו בכל משחק ונקווה לתוצאה טובה מבחינתנו" במילים אחרות, אנחנו באים לנצח".

באשדוד מקווים לקהל רב שיגיע למשחק ומאמינים כי הפעם הקבוצה תצליח לנצח את אשקלון. שחקנים בקבוצה לא רוצים לאכזב שוב את הקהל ומבחינתם הם חושבים על ניצחון, גם לקבוצה וגם לאוהדים.

הראיון המלא עם יובל נעים מאמן אשקלון, יפורסם ביום חמישי בעיתון "המגזין".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך