כתב אישום נגד צעירים שפצעו אדם אנוש בגלל מוזיקה רועשת

כתב אישום יוגש היום כנגד ארבעה חשודים בגילאים 17-18 תושבי אשדוד שתקפו בדקירות, אגרופים ובעיטות חבורת צעירים ששמעו מוסיקה, כאשר אחד מהם נדקר ונפצע אנוש.
חלק קדמי של ניידת משטרה

בתום חקירה מורכבת וממושכת , בשילוב הפעלת אמצעים טכנולוגיים, ביססו חוקרי הנוער של משטרת ישראל תשתית ראייתית שקשרה את חמשת החשודים לאירוע התקיפה ואשר גרמה לחבלות הקשות. לשלושה מהם יוחסו חשדות החמורות של דקירת הקורבנות.

בתאריך 19.3.16, ליל שישבת, חבורה של צעירים שומעים מוסיקה מרמקול נייד קטן סמוך לפארק סיטי באשדוד. מספר חשודים מגיעים אליהם ודורשים מהם לכבות את המוסיקה מפאת השבת. בעקבות בקשתם המוסיקה הופסקה. אך לחשודים זה לא הספיק והם החלו להכות את הקורבנות בבעיטות ובאגרופים וכן הם דוקרים את הקורבנות ואת אחד מהם דקירות קשות בחזהו, בגבו ובישבנו. הדקור התמוטט בקרבת מקום ופונה לבית החולים קפלן ברחובות ובמצב אנוש, כאשר הוא מונשם ומורדם ובהמשך פונה לבית החולים תל השומר. יתרת הקורבנות ברחו מהמקום.

חוקרי הנוער של משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע החמור. במהלך החקירה אותרו ונעצרו בתאריך 27.3.16 חמישה חשודים. לציין כי חלק מהחשודים ניסו להימלט במהלך מעצרם כאשר על אחד מהם נתפסה סכין מוסלקת בטלפון הסלולארי שלו. מעצרם של החשודים הוארך מספר פעמים.

היום יוגש על ידי פרקליטות דרום כתב אישום נגד ארבעה חשודים בבית במשפט המחוזי בבאר שבע ובקשה למעצר עד תום הליכים.

ממשטרת ישראל נמסר כי אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות בקרב נוער בפרט ובחברה הישאלית בכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך