עוד תאונה ברובע הסיטי: לא תאמינו כמה תאונות בשבוע אחד באשדוד

מצב האסונות בכבישים ברחבי הארץ חמור מאוד, וכמות התאונות להם נקראו צוותי ההצלה בעיר הולכת וגדלה, לא תאמינו כמה קריאות היו להם במהלך השבוע, הקליקו ותופתעו
עוד תאונה ברובע הסיטי: לא תאמינו כמה תאונות בשבוע אחד באשדוד

תאונת דרכים נוספת אירעה לפני שעה קלה ברובע הסיטי כאשר אוטובוס התחכך עם רכב פרטי ופגע בנהג שנפצע קל, תאונה זו מצטרפת לשתיים נוספות שהתרחשו היום, כאשר בסך הכללי מספר התאונות בעיר הולך וגדל.

צוות אתר 'אשדוד אונליין' בדק את כמות התאונות שהתרחשו בשישה ימים האחרונים, והבין שהמצב בעיר הולך ומחמיר, כשלא פחות משלושה עשר תאונות דרכים בהם נזקק אדם או יותר לטיפול רפואי, או לפינוי לבית החולים חלילה. זה לא הכל, בעיר התרחשו עוד תאונות בימים הללו, אך למרבה המזל איש לא נזקק לטיפול רפואי, בעיקר בזכות רמת התאונה או פינוי עצמי של נפגעים קלילים.

צוות אתר 'אשדוד אונליין' מבקש מציבור הנהגים להשתדל לנהוג בזהירות יתר, ובעיקר להימנע משימוש בטלפון הסלולרי בשעת נהיגה, נסיעה טובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך