נכנס ברמן יצא סוד

יצאנו לסבב פאבים, ותפסנו ראש על הבר עם הברמנים שפינקו אותנו בקוקטיילים המיוחדים שלהם ושיתפו אותנו בקצת מהחוויות שהם עוברים מדי ערב בחסות הצ'ייסרים. צילום: פבל טולצ'ינסקי

פאב זה | ייקח לך עוד הרבה זמן לנשק אותי?

בפאב החברתי "זה", עומד מאחורי הבר דוד, בן 24, שכבר שנה מוזג לבליינים אלכוהול. הוא מפנק אותנו בקוקטייל לאב שמורכב מכמויות שוות של ליצ'או (ליקר ליצ'י), פידג' וג'ין, שאליהם מוסיפים מיץ חמוציות וקצת סאוור.

תפסנו ראש, הגיע זמן וידוי. "אני עברתי מספיק כדי לשמוע ולייעץ. אני אומר את הדעות שלי, איך אני הייתי מגיב וכל אחד יכול לקחת לכיוון שהוא רוצה. ערב אחד הגיע לקוח שהוא גם חבר. הוא נשוי, והוא התיישב על הבר, התפתחה שיחה והוא התחיל לספר על בעיות עם האישה, שהם לא מסתדרים, נכנס לפרטים על החיים האישיים שלו. אחרי שהוא סיפר לי מה קרה, ייעצתו לו מה הייתי עושה. ראיתי אותו אחרי שבוע וחצי, וברוך השם דברים הסתדרו אצלו".

קופידון ניסה לפגוע גם בך? "ידידה התקשרה וביקשה לשמור שולחן. היא באה עם חברה ואחר כך הצטרפו עוד אנשים, הייתה אווירה טובה, מוזיקה, קצת צ'ייסרים, ריקודים, ופתאום החברה שלה באה אלי ואומרת לי: ייקח לך עוד הרבה זמן לנשק אותי?"

ו… "נישקתי אותה. המשכנו לדבר, וזהו. כל אחד המשיך לדרכו, כי האמת אני טס לחו"ל בעוד חודש וחצי, וזה לא מתאים להתחיל מערכת יחסים עכשיו".

 

דרינק פוינט | אני ממש רוצה להתחתן איתך

בדרינק פוינט אין קוקטיילים, אבל במיוחד בשבילנו מכינים קוקטייל קיצי שמורכב ממנה ואן גוך אננס, חצי מנה פידג', מיץ חמוציות וכמה טיפות לימון כדי לתת אפקט ורדרד. לברמן דוד, בן 22, יש ותק של חמש שנים. "עבדתי בהרבה ברים באשדוד, התחלתי עוד לפני גיל 18, כמובן במסגרת הגבלות הגיל. לפני ארבעה חודשים, עוד לפני שהגעתי לדרינק פוינט, קרה מקרה שהשאיר אפילו את הבוס שלי בהלם. שתי בנות יפות ישבו על הבר, הן היו מדוכאות, עצובות. העליתי להן את מצב הרוח עם אלכוהול. אחרי כמה זמן אחת הלכה לשירותים, והשנייה שנשארה אמרה לי: 'זו אחותי. היא ממש נדלקה עליך'. היא שאלה בן כמה אני, ואמרה שאחותה בת 28. כשהאחות חזרה הן באו לצד השני של הבר. האחות היא שלפה טבעת ואמרה: 'תשמע, אני ממש רוצה להתחתן איתך'. עניתי לה שזה מאוד מחמיא לי, אבל אני בטוח שעל סמך 4 צ'ייסרים, לא יצא מזה משהו טוב".

איך היא הגיבה?
"הייתי נחמד, אבל היא נעלבה. הבוס שלי הסתכל עלי ולא האמין. הוא אמר: 'מה הולך פה? מה נתת לה לשתות?"

פאב לורנס | הבנות קופצות על גל מהמירוץ למיליון

על הבר מגישים לנו אלמוג, מבעלי המקום, והברמנית שלצדו אילנה, את קוקטייל הלורנס שמורכב ממנה וודקה, חצי מנה מרטיני ביאנקו, שליש מנה סן ז'ארמן (מסבירים לי שזה ליקר שמוסיפים לקוואה), מוסיפים חמוציות ומשלימים עם לימונדה. הסיפור הכי לוהט נכון לרגע זה בפאב הלורנס הוא האח של אלמוג, גל. גל ואשתו לעתיד ליאל, הם ממשתתפי תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". הם הכירו על הבר, הם עובדים בלורנס. ליאל אמנם בחופשה בשל ההכנות לחתונה שתתקיים ב-15.3, אבל את גל אתם יכולים להמשיך לפגוש שם. "גל עובד, והנוכחות שלו מושכת לקוחות, בנות קופצות עליו, שואלות שאלות, רוצות להצטלם איתו. רק בחמישי שעבר ספרנו 13 תמונות", מספרים לנו. והכלה לעתיד? "ליאל לוקחת את זה בסבבה".

נמשיך באווירה רומנטית?
"הייתה אצלנו הצעת נישואין. נכנס בחור בשבע בערב, ואמר שבעשר הוא רוצה להציע נישואין לחברה שלו. זרמנו כל הצוות, ונרתמנו למשימה. הוא ביקש מהטבח שישים את ההצעה בפלטת הירקות, והברמנים חיכו עם זיקוקים. איך שהיא גילתה את ההצעה, הדלקנו זיקוקים ועשינו להם שמח".

 

נאפופו | יש לך חברה? 

בנאפופו הברמן תמיר מכין לנו בלאק וולווט (קטיפה שחורה). קוקטייל שמורכב מבירה גינס וקאווה ביחס שווה, שזה אומר- חצי, חצי. תמיר, בן 26, עומד כבר חמש שנים מאחורי הבר בפאבים שונים. "למדתי דברים מהחיים שחישלו אותי, וכברמן אתה סוג של פסיכולוג. אתה חייב להיות בשבילם, הרי הם באו לשתות ויש סיבה. פעם הגיעה בחורה, ישבה עצובה על הבר. כששאלתי אותה מה תרצה לשתות היא אמרה שהיא לא יודעת ונראתה מבולבלת. במקרה כזה אני לוקח את העניינים לידיים, מכין משהו טעים, ומתחיל לדבר. ככה עשיתי גם הפעם, והיא התחילה לספר על החבר, ושלא טוב לה. הייתי שם בשבילה, המשכנו לדבר, שמרנו על קשר והיא הפכה לחלק ממעגל החברים שלי".

יש כאלה שרוצות יותר?
"הייתה בחורה שבאה עם חברות שלה. היא התחילה לדבר איתי, ושאלה אם יש לי חברה. עניתי לה שזה קשה לנהל מערכת יחסים כשאני כמעט מדי ערב עובד על הבר. היא אמרה: 'גם לי אין חבר, איזה צירוף מקרים'. כל הערב היא המשיכה לשתות צ'ייסרים ולא רצתה ללכת. החברות ביקשו ממנה ללכת, והיא התעקשה שהיא רוצה להישאר וביקשה את הטלפון שלי".

ו… "התברר שבכלל יש לה חבר, והיא פשוט רבה איתו. איחלתי לה בריאות והצלחה".

פיגאל | עצובה? הברמן יתופף בשבילך

תומר, הברמן שפוגש אותנו בפיגאל, מפנק אותנו בקוקטייל ארטיק רמזור. "זה אחד מהקוקטיילים של 'טרי אוליבס',  יש להם וודקה לופי, שזו וודקה בטעם דגני בוקר 'טריקס', אלה הצבעוניים שעל הקופסה יש ציור של ארנב. בשילוב עם המשקה ראשיין ונגיעה של חמוציות, נוצר אפקט שנותן טעם של ארטיק רמזור. שמים הכול יחד בשייקר, קצת לימון לניחוח, קרח גרוס, מוזגים לכוס ומקבלים טעם של ארטיק רמזור אחד לאחד".

תומר, בן 24, התחיל לברמן אחרי שחרורו מהצבא. "יצא לי למלצר ולברמן בעוד כמה מקומות לפני פיגאל", הוא מספר. "בפיגאל אני קצת יותר מחצי שנה, מאז הפתיחה המחודשת. מה שמיוחד בפיגאל הוא ששני זוגות נשואים יצאו ממנו. ברמן ומלצרית שנפגשו כאן והתחתנו, ואחד מהבעלים לשעבר גם הכיר כאן את אשתו שהייתה מלצרית. כנראה שזה מקום לזיווגים.

יוצא לי לשמוע סיפורים של הרבה אנשים, הם בדרך כלל מגיעים עם חבר ואני טיפה מתערב, אומר להם לשפר את הפרצוף, נותן להם צ'ייסר, עושה קצת שמח. פעם אחת הגיעה בחורה שהיא לקוחה די קבועה, וראיתי שהעיניים שלה נפוחות. היא הזמינה שתייה, וכשהבאתי לה ראיתי שהיא לא מגיבה. שאלתי אותה מה קרה, והיא אמרה שבדיוק היא נפרדה מהחבר שלה. ביקשתי מהברמן השני שישים את השיר 'חופשי זה לגמרי לבד' בפול ווליום, יש לנו בר עם תופים, אז התחלתי לעשות בלגן עם התופים, בהתחלה היא הייתה מובכת, אבל מהר מאוד מצב הרוח שלה השתפר, והיא יצאה עם חיוך".

 

פראג הקטנה | מחזיר אהבות קודמות
סאפר מפראג הקטנה מכין לנו קוקטייל עם השם המבטיח "סאמר איז קאמינג", שמורכב מרום, שמנת מתוקה, סירופ תות וסירופ אננס. סאפר, בן 23, עובד כברמן כבר שלוש שנים. "יש לי לקוח, שהיה בא באופן קבוע. הוא היה גרוש, היו לו בעיות עם הגרושה, אבל הוא עדיין אהב אותה. הוא היה בא בדיכאון, שותה ומבקש עצות. למרות שאני צעיר ממנו, הוא אמר לי שהדורות משתנים, והוא חושב שאני מבין יותר טוב ממנו.

בפעם האחרונה שראיתי אותו, והא הגיע עם הגרושה. הכנתי להם כמה קוקטיילים, ראיתי שהם מחייכים, מנהלים שיחה, ראיתי שהמצב ביניהם משתפר, פינקתי אותם בצ'ייסרים, והם יצאו יחד. בינתיים הוא לא חזר, ואני מאמין שהיה פה 'הפי אנד', אחרת הוא היה חוזר ומשתכר".

 

אינדיאן | בוכה, שותה וצוחקת

תומר מאינדיאן מכין לנו את קוקטייל אינדיאן שמורכב ממנה ארטיק מלון, חצי מנה קוונטרו, טפטופים של קירסאו כחול וספרייט שמשלים את הקוקטייל עד לשפת הכוס. לא סתם מכינים לנו דווקא את הקוקטייל הזה.

"לפני כשבוע", מספרים לנו, "הגיעה בחורה צעירה לחגוג יום הולדת ולא הפסיקה לבכות. לא הצלחנו להבין למה היא בוכה, אבל בכל פעם שהזמינה את הקוקטייל הזה, היא הייתה משתנה לפתע, מתחילה לצחוק ולהיראות מאושרת. כשהיא סיימה את המשקה, היא חזרה לבכות. הסיפור חזר על עצמו משהו כמו 4-5 פעמים: בוכה, שותה, צוחקת, בוכה, שותה, צוחקת…"

שלומפר | אצלנו כל יום פורים 

בבר השלומפר מכינים לנו קוקטייל בעל השם המדליק "חפציבה". הוא מורכב ממנה מידורי (ליקר מלון), חצי מנה של פסואה (ליקר פסיפלורה), חצי מנה וודקה, חצי מנה פינה-קולדה ומיץ ג'ומקס אננס- קוקוס שמוסיפים, משקשקים, מגישים ומקשטים. על הבר אנו מוצאים את שירה, בת 28. היא מוזגת ומשקשקת כבר שנה וחצי.

"הבר חדש, ויש לו אווירה שמחה, הוא מואר ולא אפלולי", היא אומרת. "כאן זה לא כמו בסרטים שרואים אדם בודד שבא לשתות. גם אם מישהו מצוברח, הוא הופך שמח. אני באופן אישי, גם אם אני באה מדוכדכת, אני ישר מתחילה משמרת בשמחה גדולה, כי האווירה טובה, ועם צוות העובדים כל ערב הוא ערב שמח. כל יום הוא פורים אצלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך