רמה מעליהן. מכבי בן אשדוד הביסה את רמת חן 79:55 בסדרת הגמר.

בניגוד גמור למשחק הראשון, שחקניות מכבי בן אשדוד, הגיעו בטירוף למשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף, הביסו את רמת חן/בליך 55:79 ואיזנו את הסדרה ל-1:1. ביום שני חוזרים לזיסמן למשחק השלישי, בבית של רמת חן. שי דורון הצטיינה.
חוטפות כדור
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

האם זה יהיה "שידור חוזר" של סדרת חצי הגמר מול הרצליה? ייתכן. מכבי בן אשדוד השוותה אתמול ל-1:1 את סדרת גמר הפליאוף מול רמת חן בניצחון גדול 79:55. בשני תצא אשדוד לרמת חן למשחק מספר 3. ניצחון והאליפות תוכרע ביום חמישי באשדוד.

אשדוד פתחה מצוין, כשקטיה לויצקי עם גג נהדר ו-4 נקודות, מוליכה את אשדוד יחד עם תריסה פלאיסאנס ליתרון מדהים, 0:10 אחרי קצת יותר משלוש דקות של כדורסל, כשמיד אחר כך הגיע הטיים אאוט המתבקש של שירה העליון. גרדנר קלעה את הנקודות הראשונות של רמת חן/בליך מהקו, אבל פלאיסאנס ורייט המשיכו לחגוג בצבע, וסל השדה הסגול הראשון הגיע מידיה של תורנטון 3:45 לתום הרבע הראשון. רמת חן/בליך המשיכה לנגוס בהפרש, ובסיום הרבע אשדוד ביתרון 18:23.
האורחת ניסתה לחזור בפתיחת הרבע השני, אבל אשדוד שמרה על טווח ביטחון. חמש דקות להפסקה הייתה זו פלאיסאנס שהחזירה את הצהובות ליתרון דו ספרתי. 21:32, לקול צהלותיו של הכרוז המקומי. 4 נקודות רצופות של שי דורון הדליקו את הצהובים ביציע ואשדוד ירדה להפסקה ביתרון מבטיח, 26:43.
שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות ברבע השלישי, מה ששירת את האינטרסים של אשדוד, שהגדילה את ההפרש ובסיום הרבע הוליכה 30:55 כשהיא עוצרת את הסגולות על 4 נקודות בלבד בעשר דקות.
ההפרש כבר עבר את ה-30 במהלך הרבע האחרון, כשגם רוני בן נון, עדי לוקס ולימור פלג משתתפות בחגיגה, לפני שהאורחת צמצמה מעט בגארבג' טיים. אשדוד נראתה פשוט מצוין בשני צידי המגרש, ועדן ענבר הודה בסיום במחיאות כפיים חמות ליושבי היציע, שהחזירו לו בתשואות. לפתע חלום הדאבל נראה מוחשי בהחלט.   שי דורון נבחרה למצטיינת במשחק
לאשדוד: פלאיסאנס (10 ריב') 20, קלארק 19, דורון 13, לויצקי וברקסטון 6 כ"א, פלג 5, רייט 4, לוקס ובן נון 3 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך