שרף לשחקנים: "בושה איך שאתם משחקים מתחת לכל ביקורת"

ההפסד החמישי ברציפות, הפעם 90:72, לחיפה, מוסיף ללחץ סביב הקבוצה. צביקה שרף נשאר רק כי מדובר בתום העונה. הסיכויים שימשיך בעונה הבאה אינם גבוהים. במחצית הוא גער בשחקנים על היכולת. בסיום אמר: "אני אמשיך להלחם ולעבוד, הליגה מאוד צמודה הכל יכול להיות".

ההפסד החמישי ברציפות של מכבי אשדוד, הפעם למכבי חיפה, 90:72, מוסיף ללחץ שיש גם כך בקבוצה. עד כדי כך שיש בקבוצה מי שאומר כי "אנחנו מדברים על פליאוף עליון, אבל מסתבר שטוב שניצחנו וכך לא נרד, גם אם לא ננצח עד סוף העונה".

המשפט הזה מלמד עד כמה יש אכזבה גדולה מהקבוצה ומהצוות המקצועי ובעיקר מהמאמן צביקה שרף. שרף לא מודח מתפקידו רק כי נותרו שישה משחקים בלבד. כל ההחלטות יידחו רק לאחר שהעונה תיגמר. אבל זה לא יהיה סיכון גדול מידי להגיד כי שרף למעשה יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה. אפילו אם תעלה לפליאוף העליון. אם שרף היה מניח אגב את המפתחות ועוזב, לא בטוח שמישהו היה עומד בדרכו.

שרף היה מאוד נסער במחצית ואמר לשחקנים בין היתר: "בושה איך שאתם משחקים. מתחת לכל ביקורת".  בסיום הוא היה שקט יותר. היה מי שהגדיר זאת, "מכונס בעצמו". לאחר המשחק, אמר לכלי התקשורת : "זה היה מתחת לכל ביקורת, במיוחד החצי הראשון. אמרתי את זה לשחקנים גם במחצית. אנחנו צריכים את סוואן וגארת' טובים, אין לנו מחליפים, אם הם לא ביכולת טובה, אנחנו בבעיה. אני אמשיך להלחם ולעבוד, הליגה מאוד צמודה הכל יכול להיות. יש עכשיו 10 ימים עד המשחק נגד הפועל ת"א וננסה לארגן את השורות".

נקודת האור היחידה שבקבוצה ציינו, היתה העובדה שדיאנטה גארט חזר לעצמו והיה מהפחות גרועים בקבוצה עם 23 נקודות. בקבוצה היה מי שציין שמה שנראה היה באמת מתחת לכל ביקורת והאחריות היא על השחקנים והצוות המקצועי, אבל לפחות "הרווחנו את גארט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך