לקראת פסח: מבצע איסוף קמחא דפסחא של אתר 'אשדוד אונליין עם עמותת 'מפעל המעשרות'

חג הפסח קרב ובא ועבור אלפי משפחות מדובר בחג בו לא יהיה להם עם מה להסב לשולחן הסדר. אתר 'אשדוד אונליין' ביחד עם ארגון "מפעל המעשרות" (ע"ר) יוצאים למבצע קמחא דפסחא, כדי שיחד נדאג לא להשאיר אף אחד רעב בחג הפסח
לקראת פסח: מבצע איסוף קמחא דפסחא של אתר 'אשדוד אונליין עם עמותת 'מפעל המעשרות'

מאות משפחות חסרות אמצעים יישארו ככל הנראה רעבות במהלך חג הפסח, אתר 'אשדוד אונליין' יחד עם עמותת החסד הגדולה 'מפעל המעשרות' החליטו לנסות ולגייס אתכם לעזרה וסיוע לאותם משפחות חסרות כל, בכדי שלא יישארו רעבים בליל הסדר.

עמותת מפעל המעשרות היא ממפעלי החסד הגדולים באשדוד, כאשר בכל שבת דואגים בעלי העמותה להאכיל עשרות משפחות שאין להם יכולת לממן דגים ועופות בכדי לשבת סביב שולחן השבת, כאשר הסיוע למשפחות חסרות אמצעים הוא לא גולת הכותרת של העמותה, שמקדישה את מרבית זמנה לסיוע לזוגות חשוכי ילדים, במימון כספים, עזרה אישית ורפואית, וטיפול בבירוקרטיות של אותם זוגות שמנסים להביא ילדים לעולם במשך שנים רבות ללא הצלחה.

אחד הדברים היותר יפים שאפשר לראות בעמותה הזו, זה הסיוע לחיילים בודדים, ועזרה לחיילים העומדים בגבולות ישראל, כאשר מדיי פעם יוצא צוות של העמותה לגבולות ישראל במטרה לערוך חלוקה לחיילים ששומרים על כולנו.

עמותת 'מפעל המעשרות החליטה לקחת על עצמה סיוע לאותם משפחות נזקקות ויחד אתכם ננסה לעזור לאותם משפחות כאשר יצחק בעלי העמותה אומר לנו "כל תרומה תתקבל בברכה, לכל שקל יש כתובת, אך חשוב שאנשים ידעו, אנחנו משתדלים מאוד לא לחלק ארגז עם מצרכים למשפחה נצרכת, ככה בטוח הם לא יסיימו את החג, אנחנו נותנים להם אוכל שיספיק להם לכל החג, ובכך להוריד את חרפת הרעב מהם". לשאלתנו כמה עולה להאכיל כל אדם היום ענה יצחק כי לפחות 100 שקלים עולה להם לדאוג למחסורו של אדם אחד מתוך משפחה למשך החג כולו. "אנחנו משתדלים להביא את זה לאנשים שבאמת נצרכים לאוכל" מסיים יצחק.

כתובתינו: רח' רבי מאיר בעל הנס 15 אשדוד. טלפון: 072-2220273 פקס: 072-2220274
דוא"ל: maasrot10@gmail.com
אתר: http://www.hamaasrot.co.il/
בנק מרכנתיל סניף 740 מס' חשבון – 50885 בנק הדואר מס' חשבון – 8108959

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך