המחאה ממשיכה: חסידי הרב פינטו התפללו כשהם קשורים בשלשלאות

תיעד קשה, חסידי הרב פינטו התפללו היום על רבם בשערי בית הכלא הרפואי בניצן, כשלשלאות על ידם ורגליהם
המחאה ממשיכה: חסידי הרב פינטו התפללו כשהם קשורים בשלשלאות

מחזה מוזר היה היום בפתח המתקן הרפואי בכלא ניצן, עשרות חסידים ישבו לומר תפילה מיוחדת להצלחת הרב שלהם כאשר שלשלאות של ברזל כרוכות על ידם ורגלם, כאות מחאה על הנעשה לרב יאשיהו פינטו.

בהודעה שהופצה הבוקר בקרב קהילתו של הרב פינטו באשדוד נאמר כי "לאחר חודשים של צער ויגון, נוכח האטימות והאכזריות שבה התנהלה פרקליטות המדינה, כלפי האדמו״ר הרב פינטו, אשר נמצא במרכז הרפואי ניצן, כאשר ממילא אין לעם ישראל אלא להישען על אביהם שבשמים, מבינים בשובה ישראל כי יש לפעול בדרכים רוחניות גם למען הרב וגם לביטול גזירות מעל עם ישראל, ולעורר את זכות האבות הקדושים של האדמו״ר, שושלת עד דוד מלך ישראל חי וקיים".

מיכאל אהרוני, אחד החברים בתיקון המסתורי אשר נבחר לדבר בשם הקבוצה, אמר כי: ״אטימות ואכזריות כנגד כבוד הרב ורוע כזה בכלל כנגד אזרח במדינה זה דבר מפחיד ביותר שקשה לעיכול. אנחנו בשובה ישראל למרות שניסו להשמיד אותנו, חזקים ולא נשברים וממשיכים ומרבים כל יום ביומו את התפילות והחסדים למען בריאותו של כבוד הרב ומתפללים כל יום שהאמת תצא לאור, ושכבוד הרב יחזור אלינו במהרה בריא ושלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך