ההפתעה שמתכננת רוסלנה לאייל גולן

אייל גולן תתכונן להפתעה: רוסלנה מתכננת לך מפגש מרגש עם הזמרת מריה קארי- בפריז
ההפתעה שמתכננת רוסלנה לאייל גולן
צילום: אסף לב

ליאת אשורי, הסטייליסטית של המדינה, השיקה באירוע חגיגי במיוחד את קולקציית נעלי הקפסולה בעיצובה, שישווקו בלעדית ברשת SCOOP בקיץ 2016. מי שהגיע לאירוע שנערך במסעדת 'סיטארה' בתל-אביב, היא הדוגמנית רוסלנה רודינה, חברתה הטובה של אשורי, שהעניקה לה במתנה שני זוגות נעלים מהקולקציה החדשה.

רוסלנה סיפרה לליאת שהיא טסה בעוד כשבוע וחצי עם אייל גולן להופעה שלו בפריז ושם ינצלו את הזמן גם לחופשה רומנטית לרגל יום ההולדת שלו. רוסלנה תכננה לאייל מספר הפתעות שהוא עדיין לא מודע להן: ארבעה לילות בסוויטה במלון הפאר "פוקט'ס ברייה" הממוקם בשאנז אליזה ומפגש מרגש עם הזמרת הבינלאומית מריה קארי. השניים יצפו בהופעה שלה בהיכל הספורט פריז ברסי, לשם הזמינה רוסלנה זוג כרטיסים במתחם ה VIP ולאחר מכן פגישה עם הזמרת מאחורי הקלעים.

כשיחזרו מהחופשה, תתחיל רוסלנה להיערך לחג הפסח בבישולים לרגל ארוחה חגיגית בה היא מארחת את המשפחה של אייל. במהלך ההשקה עדכנה אשורי כי רוסלנה היא אחת הבשלניות הטובות, ומהר מאוד למדה לבשל את התבשילים האהובים על אייל גולן…. עוד סיפרה רוסלנה, כי היא לא נחה לרגע וכאשר תעזוב את סירי המטבח היא תתחיל חזרות אינטנסיביות לרגל יום העצמאות , אותו תעביר בהנחיה על הבמות המרכזיות של העיר רעננה.

ליאת אשורי סיפרה לרוסלנה שהאירוע הבא שלה היא תזמין את אייל גולן לסניף של רשת SCOOP במסגרת השקת נעלי הגברים אותה היא מתכננת להשיק אחרי חג הפסח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך